Valunio/docmorris pos etter tidsfrist

Fargeklatten89

Elsker forumet
Erfaringer? Denne ble nokså tydelig etter tidsfrist, tydeligere enn i går syns jeg....

ImageUploadedByBV Forum1429438760.424126.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1429438856.232254.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1429438856.232254.jpg
    280,8 KB · Visninger: 71
Der bare en strek jeg... :(

Jeg skjønner desverre hvem strek du mener. Den var også på min test men har mensen nå. Har lest litt om at de testene har gitt mye rare svar osv. Syntes mine var så rare fordi de ikke trekt ordentlig. Så ut som din hadde gjort det. Jeg skal aldri kjøpe de testene der igjen.

Skimter den, men den er så svak at jeg ville ikke kalt det for en tydelig positiv hvis det er slik den er på dette bildet du refererer til. Ble bildet tatt før tidsfristen?

ImageUploadedByBV Forum1429442609.837342.jpg

Ja min har trekt ordentlig... Hørt om alle rare streker den har gitt, så har ikke så mye håp, men litt :) (kanskje litt lettere å se med deksel på)

Last edited:
Skimter den, men den er så svak at jeg ville ikke kalt det for en tydelig positiv hvis det er slik den er på dette bildet du refererer til. Ble bildet tatt før tidsfristen?
Nei, etter, ble liksom tydeligere når den tørket, men vet det ikke er til å stole på :)

Nei, etter, ble liksom tydeligere når den tørket, men vet det ikke er til å stole på :)

De sier så, men jeg har ærlig talt aldri opplevd at testene har endret seg etter tidsfristen. De blir bare lettere å se tydelig når alt har tørket. Har jo også spart på f.eks. eggløsningstestene for å kunne sammenligne fra dag til dag, og de endrer seg jo heller ikke.

De sier så, men jeg har ærlig talt aldri opplevd at testene har endret seg etter tidsfristen. De blir bare lettere å se tydelig når alt har tørket. Har jo også spart på f.eks. eggløsningstestene for å kunne sammenligne fra dag til dag, og de endrer seg jo heller ikke.
Sant det! :) jeg har hatt mye rare tester, så tror ikke på det før digital slår ut :)

Jeg skjønner desverre hvem strek du mener. Den var også på min test men har mensen nå. Har lest litt om at de testene har gitt mye rare svar osv. Syntes mine var så rare fordi de ikke trekt ordentlig. Så ut som din hadde gjort det. Jeg skal aldri kjøpe de testene der igjen.
Den er svak rosa i virkeligheten altså, men får jo bare vente å se :) Nå tar jeg meg ikke råd til flere tester på en stund, blir fort dyrt! :p

Ser den med dekselet på ja, men om den var negativ først og ikke ble positiv før etter tidsfristen så er den vel ikke til å stole på.. Prøv å ta en ny en istedenfor :)

Ser den med dekselet på ja, men om den var negativ først og ikke ble positiv før etter tidsfristen så er den vel ikke til å stole på.. Prøv å ta en ny en istedenfor :)
Svaaaak først og så tydeligere etterpå :)

Her helt tørr
ImageUploadedByBV Forum1429462676.395089.jpg

Tydelig å fin strek det, om det stemmer da... :)

Svaaaak først og så tydeligere etterpå :)

Her helt tørr
Vis vedlegget 113291

Tydelig å fin strek det, om det stemmer da... :)

Ser den ikke der.. hehe.. Men om den var svak først så er det jo håp da! Jeg aner ikke hvordan det der fungerer da, for jeg har vært over 8 uker på vei hver gang, og testen har blitt positiv før strålen traff omtrent. Hahah!
Men om du hadde svak test først så er dem jo positiv da, og positiv er jo positiv!? Håper det er riktig :)

Back
Topp