Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, etter, ble liksom tydeligere når den tørket, men vet det ikke er til å stole påSkimter den, men den er så svak at jeg ville ikke kalt det for en tydelig positiv hvis det er slik den er på dette bildet du refererer til. Ble bildet tatt før tidsfristen?
den ser jeg!!!!Vis vedlegget 113254
Ja min har trekt ordentlig... Hørt om alle rare streker den har gitt, så har ikke så mye håp, men litt![]()
Nei, etter, ble liksom tydeligere når den tørket, men vet det ikke er til å stole på![]()
Samme test, tatt bilde av litt tidligere i dag, men fortsatt ETTER tidsfrist, tørket test..den ser jeg!!!!
Sant det!De sier så, men jeg har ærlig talt aldri opplevd at testene har endret seg etter tidsfristen. De blir bare lettere å se tydelig når alt har tørket. Har jo også spart på f.eks. eggløsningstestene for å kunne sammenligne fra dag til dag, og de endrer seg jo heller ikke.
Den er svak rosa i virkeligheten altså, men får jo bare vente å seJeg skjønner desverre hvem strek du mener. Den var også på min test men har mensen nå. Har lest litt om at de testene har gitt mye rare svar osv. Syntes mine var så rare fordi de ikke trekt ordentlig. Så ut som din hadde gjort det. Jeg skal aldri kjøpe de testene der igjen.
Svaaaak først og så tydeligere etterpå![]()
Her helt tørr
Vis vedlegget 113291
Tydelig å fin strek det, om det stemmer da...![]()