Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: elisabethl
hei, eg beglage virkelig for eg spurte etter råd!!! de var legen min så anbefalte de, eg og valgte å høyre på legen. beklage at eg gjorde de.
og eg er ikkje inn på her 24/7 så eg kan desverre ikkje svare me ein gang.
hei, eg beglage virkelig for eg spurte etter råd!!! de var legen min så anbefalte de, eg og valgte å høyre på legen. beklage at eg gjorde de.
hei, nokon som har prøvd vallergan på spebarn? funke de? har ein hutt på 3 månder så er vedlig urolig og våken om nettene. fekk de på resept i dag hos legen.
ORIGINAL: MARIANNE_MOR84
vil bare si deg en ting...prøv den selv..det gjorde jeg,og det var da vi kuttet den ut..bare smaken er helt jævli,og har aldri følt meg så "full" før.
vallergan er ett stoff som blir brukt på rusmisbrukere på avrusning så de får sovet seg igjennom natten...[&o]
hei, nokon som har prøvd vallergan på spebarn? funke de? har ein hutt på 3 månder så er vedlig urolig og våken om nettene. fekk de på resept i dag hos legen.