elisabethl
Andre møte med forumet
hei, nokon som har prøvd vallergan på spebarn? funke de? har ein hutt på 3 månder så er vedlig urolig og våken om nettene. fekk de på resept i dag hos legen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: elisabethl
de var legen sin anbefaling, så eg rekne me han eit kva han snakker om og at han skrive de ut for ein grunn.
ORIGINAL: JaCkLiN
Unnskyld meg , nå sitter jeg faktisk lettere sjokka her..
Sønnen din på 3 måneder? har søvnproblemer? og legen din har skrevet ut resept på vallergan ?
Hvordan kan man egentlig si at en 3 mnd gammelt barn har søvnproblemer?? Er ikke her for å kritisere deg, men jeg bare lurer fryktelig !!!
Sønnen vår på 13 måneder har søvnproblem, han har vært x-antall ganger hos lege og til og med på utredning på sykehus, og det har ALDRI vært snakk om noen form for medisiner for å få bedre nattesøvn.
Jeg ville ikke gitt en 3 mnd gammelt barn vallergan, det er jo ikke anbefalt å gi det før etter de har fylt 2 år.
ORIGINAL: 3xS
jeg ville aldri gitt mitt spedbarn noe sånt assa! [&:]
håper du finner ut av søvnproblemene til den lille på en annen, bedre måte.
husk at når dem er så små så trenger dem nærhet og trygghet, har du prøvd bæresjal eller lignende?
ORIGINAL: Sjefsgaupa
ORIGINAL: 3xS
jeg ville aldri gitt mitt spedbarn noe sånt assa! [&:]
håper du finner ut av søvnproblemene til den lille på en annen, bedre måte.
husk at når dem er så små så trenger dem nærhet og trygghet, har du prøvd bæresjal eller lignende?
Sign! Er normalt at de er litt urolige og trenger masse nærhet når de er 3 mnd.. HVa er det slags lege som har git deg sovemedisin til en så liten baby?
Jeg husker et par tråder fra deg tidligere, men du svarte aldri oss på noen av dem. Fikk du ikke de svarene du ville, kanskje?
ORIGINAL: Trikken
Jeg skulle ut på en lang flyreise med 6 mndr og 1,5 år gamle barn og spurte barnelegen på helsestasjonen om jeg kunne få vallergan i tilfelle de slo seg vrange på flyet...
hehe... han så på meg som jeg hadde spurt om narkotika eller noe... og sa at han aldri ville gi vallergan til barn under 2 år, jeg kunne prøve med litt reisesykemedisin som var litt søvndyssende... Det funka litt, tror jeg... kansje du burde prøve det i steden? Husker ikke hva det heter i øyeblikket, men legen vet det nok hvis du spør...
ORIGINAL: JaCkLiN
Jeg vil gjerne se svar fra HI jeg..