VALG

Jeg var inne på tv2nettavisen og tok en test der, for å se hvilket parti jeg var mest enig med..
Ble omtrent like mye prosent på hvert parti...
Altså er jeg enig med mye av det alle partiene sier, og uenig i litt mer.. [:D]

Men jeg skal stemme AP, eller kanskje SV? Får ikke bestemt meg jeg..

så klart ingen blir sure, det er jo ikkje noke poeng, folk stemmer det dei vil[:D] må jo kunne ha ein debatt her inne der me respekterer kvarandre, sjølv om det er eit hett tema..som røykedebatten, den tok jo heilt av. IKKJE NOKE POENG I VERA SUR PÅ KVARANDRE[:D][:D][:D]

har du beta testet? eller kom mensen? kanskje eg er litt treg...??

Det som er så jævlig synd er at stemmer man på FRP eller Høyre så blir vi jo ikke kvitt Bondervik

Jeg tok en veldig bra test på internett. (husker ikke hvor) Hadde litt problemer med å velge.. Men det ble som jeg tenkte.. Rødgrønt tror jeg. Det store EU-spørsmålet er avgjørende for meg også..

Helt enig Hege23!!

Jeg har tatt mange sånne nett- tester på hva jeg bør stemme. Da får jeg alltid som svar FRP
- Men jeg stemmer nok ikke det nei. Jeg er ei AP menneske :)

Inni meg bor det en liten SV'er tror jeg, med en god dose AP. [;)] Jeg er for regjeringsskifte også. Stem i vei![:D]

Ser ikke no poeng i å bli kvitt Bondevik, jeg..
Synes han har gjort en bra jobb, og lar dem gjerne få fortsette en periode til[;)]

Jeg kommer til å stemme blankt! Er så utrolig lei av all taktikk-snakket til politikerene. Hvis jeg som gravid velger et parti med flott barne-politikk, er det alltids en bakdel. Kanskje velger jeg da bort min bestemor som er minstepensjonist? Eller miljø? Eller en ordentlig innvandringspolitikk!

Og da snakker jeg ikke om at vi skal ta vare på våre egene før andre, det er et argument som ikke holder. Det er nok av nordmenn som lager sine egen trossammfunn i andre land. Hvilken skade gjør da en moskè i norge? De fleste som er innvandrere i norge er faktisk dansker og svensker! Men de tells vel ikke som innvandrere tenker jeg...

Jeg er lei av at det ikke finnes et parti som støtter mine verdier. Alle partiene jeg har fått med meg hittils, er ikke halvveis engang. Det er da enten valget mellom pest og kolera, eller å stemme blankt!

det er også eit valg[:)] og så lenge ein står for det, så er det det viktigeste! [:)]

er så usikker jeg ..er sv fra før men synes at FRP har mye bra denne gangen...men da blir vi ikke kvitt bondevik..dette er ikke lett..og i tillegg er jeg litt ap ..he he ...så jeg vet ikke. blir nok sv i år også selv om de har mistet mange velgere..de suser litt i år synes jeg..men men..kanskje noen kan overvinne stemmen min??? det viktigste for meg er et regjeringsskifte,famile og eldeomsorg...noen gode forslag på hva som er best for meg??? he he..jeg er ikke lett når det kommer yil politikk gitt[:D][:)][;)]

og skattelette...hihi..noen gode forslag..detter litt på SV i år også kanskje[:)]

gå inn på klarer me dette tro--gode tips ang FRP [:D]

men viss det skal bli forandring så trenger FRP 50 % så STÅ PÅ ALLE FRP VELGERE[;)]

Ikke sett bestemor ut på anbud, vær så snill og ikke gi FRP 50 % av stemmene!

bestemor blir ikkje satt ut på anbud, men bestemor skal få muligheten til å bestemme sjølv, det beste tilbudet, og best mulig omsorg, for dette har me råd til !

Takk skal du f... meg ha![:D][:D]He he, neida, stem hva du vil. FRP får aldri 50% uansett! Godt valg!

nei det tror ikkje eg heller at dei får, men dei får mangen stemmer frå dei eldre[:)] GODT VALG ALLE SAMMEN

Arbeide for etablering av eldresentre.
Sikre de eldre tilstrekkelig med hjemmebaserte tjenester, plass i bemannet omsorgsbolig eller sykehjem, ut fra den enkeltes behov.

Ja hadde det vært så vel du!

det er jo det som står i FRP sine saker....men om ein kan stole på noke politikere i heile tatt, det veit eg ikkje...men ein må jo velge utfrå det som ein står for i valgprogrammet til partiene..[:)]

Back
Topp