VALG

He he, ingen politikere kan holde alt de lover, men idealismen bak partiet må man kunne stole på. Stem det som er riktig for deg du Iza, så skal jeg gjøre det jeg kan for at frp IKKE kommer til makta![:D][:D] Godt vi lever i et land hvor vi faktisk har muligheten til å stemme som vi vil, uten å risikere å miste liv og helse av den grunn!

hehe[:D] har allerede stemt FRP eg[;)]

[:(]Da er det ingen vits å diskutere med deg skjønner jeg!![:D][:D] Har drivi i en måned nå og skulle forhåndsstemt, men har enda ikke rukket! Får stemme i morgen, og siden jeg liker modne menn med gråstenk i håret får jens min stemme nå!

FLOTT!! betre enn bondevik iallefall!! [:D]

Enig!

[:D] godt me er litt einige då, sida du trosalt er mitt forbilde[;)][;)][;)] lurte nesten på om eg måtte revurdere det, hehe neida[;)][:D]

Ha ha ha! Tenkte på det i sta, at jeg vet ikke om jeg vil være ditt forbilde lenger, siden du stemmer på FRP![:D][:D] Neida bare tuller jeg.

Du kan vel være forbilde hennes innen forplantning, da [8D]

Jeg liker heller ikke at vesle-iza'n vår stemmer frp, men hun er sta den jenta..
håper bare hun får det som hun vil med den lille babyen hun ønsker seg[;)]

[:D][:D][:D]

[:D]Ja jeg er ikke værre enn at jeg ønsker av hele mitt hjerte at spiren er sådd hos deg nå Iza, selv om du stemmer helt feil![:D]Og jeg tror nok at når alt kommer til alt er det kun innen befruktning du vil ha meg som forbilde, tro du meg![:D]

hehe, ja no var befruktinga utgangspunktet for din status som forbilde, men er no sikker på at du er ein fantastisk god person eg då[:D] sjølv om..ja du veit[;)]

[:D][:D][:D]

Helt enig med deg jeg Fiorelina...
Bondevik må gjerne sitte litt lenger![;)]
I forhold til hvor mye arb-ledighet det var tidligere,har det blitt ganske bra syns jeg.
Men alle får mene sitt,og stemme det som er riktig for dem!
Håper iallefall det blir et blått parti som får makta,helst ikke FRP...[8|]

Var inne på VG nett og tok en test om hva jeg burde stemme ut i fra synspunkt. Det var litt gøy igrunn! Linken finner dere her: http://valg.vg.no/velgerguiden_2005/index.php. På et spm hvor jeg svarte at det var viktig for meg at helse og omsorg fremdeles skal være i offentlig sektor (dvs ikke privatiseres eller konkurranseutsettes) sto det at Ap støttet dette. FRP og høyre jobber i mot det! (greide ikke å la være å si noe om dette!)

Har tatt en del av de testene jeg og, men det blir så mye forskjellig hver gang....

Fått en liten anelse om at det kanskje er partiene selv som legger ut noen av de testene. Da kommer det jo an på spm. som blir spurt og hvordan de blir spurt....

Mye mulig det. Syntes det var litt gøy jeg da. Ble egentlig litt skuffet over det partiet jeg skal stemme på, de støtter ikke meg i alle mine "kampsaker"! Men nå må jeg snart bestemme meg, skal stemme om et par timer!

GODT VALG pebbles[;)] eg fekk opp FRP på den testen..og venstre ein gang..

Jeg og holder meg til rød-grønt så du er ikke alene!

Helt enig med mange av dere!!
Jeg heller er absolutt ikke rasist,, men jeg synes at mange av de pakistanske kunne
flytte hjem igjen til Pakistan og bygge opp landet sitt igjen,
for det er jo ikke krig der for alt jeg vet??

Synes absolutt vi normenn ikke blir blakka når vi setter barn til verden..
Folk som jeg kjenner har ikke råd til ha ha mange barn med tanke på hvor dyrt det er, og hvor lite støtte og dekning vi får..

Jeg kommer til å stemme AP eller SV, men mest sannsynlig blir det Jens som får stemmen.

Jeg sier meg enig i det med utvandringspolitikken, men for meg holder det ikke å være enig kun på et punkt eller to. Det må litt mer til for min del....

GODT VALG ALLE SAMMEN!!!!

Back
Topp