VALG

x1xiza

Glad i forumet
prøvde før idag,liten respons.. men kva stemmer der ved valget!!?? eg stemmte FRP

som sagt, jeg stemmer for de som satser på barn/barnefamilier
Føler det er naturlig for meg. ellers liker jeg grunnverdiene deres[;)]

einig, ein klarer aldri bli einig i alt uansett, men eit skifte må til..så då må FRP få over 50% hehe, det skjer nok ikkje..men lov å håpe...

ja det er ikkje lett å velge egentlig, eg stod mellom høgre og FRP , men eg er einig med mykje av innvandringspolitikken til FRP.

GODT SAGT MIE!

FrP her og. Men understreker at heller ikke jeg er rasist, men nok får være nok!

"Gjerningsmannen/mennene var av utenlandsk opprinnelse"
De sier vi ber om det! Ei venninne av meg ble tilbudt penger for sex da vi var ute på byen. Hun spurte hva i H%#¤"%¤ han trudde hun var, og fikk til svar at hun såg ut som ei hore i de klærne hun gikk i! Og det var bare en kort topp og ei tight bukse...

ja IKKJE RART ME MISTER RESPEKTEN! eg er heller ikkje rassist meiner eg, men folk kan egentlig kalle meg det om dei vil, men dette har ingeting med hudfarge å gjere! det har med menneskesyn og kultur kræsj å gjere!

Blir ihvertfall ikke Rød-Grønt!!![:'(]
Da kan en jo ikke overleve med barn i familien...
Så det blir nok en av de "blå" partiene her,for her i gården går barn foran alt!!![;)]

men FRP har jo også familiepolitikk..

Det er viktig å erkjenne at manglende identitet og fundamental trygghet hos barn og unge er en vesentlig årsak til vold, ungdomskriminalitet og manglende omsorg for hverandre. Denne mangelen skyldes ofte svake familiebånd og manglende naturlige forbilder å identifisere seg med.

Fremskrittspartiet vil:

At ved samlivsbrudd skal begge foreldrene ha like muligheter og like forpliktelser til omsorg for og samvær med sine barn.
At barn skal ha rett til samvær med og omsorg fra begge sine foreldre.

Fremskrittspartiet vil gi foreldrene større valgfrihet. All offentlig støtte til barnefamiliene, herunder kontantstøtte, barnehagesubsidier og fødselspenger, skal samles i én ytelse, nemlig en øket barnetrygd. Hensikten er å fjerne dagens diskriminerende fordelingspolitikk overfor de foreldre som gjør det aktive verdivalg å være hjemme med barna.

Siden begge foreldre i svært mange familier er utearbeidende og ofte i skiftarbeid, er det viktig å legge forholdene til rette for tilstrekkelig utbygging av barnehager samt for at barnehagenes åpningstider blir mer fleksible.

dette er vel også bra familepolitikk..[:)]

Fremskrittspartiet vil:

Avvikle ordningen med fylkesnemnd og henvise de sakene som nemnden i dag behandler, til rettsapparatet.

At barnets nærmeste familie alltid skal utredes som første alternativ ved plassering av barn i fosterhjem.

At barnevernstjenesten først og fremst skal ha en hjelpefunksjon i samarbeid med foreldrene.

Stille strenge krav til rettssikkerheten i barnevernssaker.

Ha et effektivt barnevern som arbeider innenfor klare frister og saksbehandlingsregler.

At tvangssaker og saker om omsorgsovertakelse avgjøres innen det ordinære rettsapparatet, slik at både foreldrene og barnet har rett til juridisk bistand.

Løpende følge virkningen og praktiseringen av den nye barnevernsloven, og sikre at kommunene får dekket sine merutgifter som følger av denne.

At FNs konvensjon om barns rettigheter skal etterleves.

det er eg også einig i faktsik!! har sansen for siv jensen! ho er tøff!!

Er jeg den eneste som vil innrømme at jeg kommer til å stemme rød-grønt eller?

Innvandringspolitikken til frp er helt grei, men ellers synes jeg ikke det er så mye å hente der.. Kan ikke gi stemma mi kun til innvandringspolitikken heller.. Jeg personlig ville vel sitte igjen med en litt bedre økonomi med den politikken frp fører, men hvorfor skal jeg det da, når jeg har god nok økonomi fra før (jeg er ikke rik) og det er så mye annet som er viktigere.. Hvorfor samle alle ytelser til barnefamilier i økt barnetrygd? Skal de barnefamiliene med meget romslig økonomi få mye mer også da? Det forstår ikke jeg hensikten med...

Jeg kommer også til å stemme rødgrønt schnappi. Siden jeg jobber i offentlig sektor er jeg livredd for at høyre skal få fortsette eller FRP skal komme til makta. Da blir det konkuranseutsetting og privatisering som gjelder, og jobben min kommer til å endre seg betraktelig! I tillegg er jeg i mot å sette bestemor ut på anbud, og skattelette det trenger jeg faktisk ikke! Får håpe det er flere enn du og jeg som stemmer rødgrønt schnappi!

Jeg stemmer FRP for litt forandringer her i dette lille landet........

Vi stemmer også FrP.. Jeg jobber i hjemmetjensten å de gamle som jeg har snakket med på jobb, stemmer alle FrP.. De vil tydeligvis ha eldreomsorgen slik FrP vil ha den..

[:D][:D][:D]

Back
Topp