Forstår deg godt! Skikkelig valgets kval!
Vi gikk for Emmaljunga Mondial med Deluxe understell, fikk en nesten ubrukt fra 2017 for 7500
den ser helt ny ut. Trillet den hjem gjennom masse snø og slaps og det var lett som en lek (og jeg er liten og svak, hehe). Store hjul er geniale i snøen.
Vi hadde Simo sist og likte den godt, elsker fire faste hjul og god demping. Men fint med en vogn som babyjogger city mini GT eller city elite som vogn nummer to. Vi har city mini GT som vi bruker til og fra bhg. Knallgod.
jeg synes ikke det er for råflott med to vogner, men skal jo tross alt bruke dem daglig i tre år!
Så jeg ville gått for en klassisk med fire hjul (da helst Emmaljunga, gjerne pent brukt om du vil spare en del penger og fortsatt få en veldig god vogn), og så en litt billigere god vogn med svingbare forhjul. Velger du en av babyjogger-vognene blir du ikke misfornøyd. Selv om de ikke er så pene å se på er de virkelig fantastiske og alle som har dem er fornøyde med dem.
Men nå er jo min mening bare enda en mening fra enda en person, hehe
Det føles veldig vanskelig, men velger du et av de anerkjente vognmerkene blir du nok ikke misfornøyd uansett hva du velger. Har inntrykk av at de som velger Emmaljunga, Babyjogger, Bugaboo og Stokke stort sett er veldig fornøyde.
I aller verste fall kan du selge den brukt på Finn og kjøpe en ny.
Bedre å bare ta et valg, det synes i allefall jeg
Og selv med evt. bærebaby er det veldig kjekt å ha vogn, spesielt på vinteren.
Lykke til med valget!