Valg av faddere

Eplete

Elsker forumet
Marsmellows-15
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Vet at dette har vært oppe før, men velger å lage min egen tråd, for ikke å kuppe andres ;)

Kort fortalt så lurer vi sånn på hvem vi skal velge til faddere..

Vi har tre søsken, som alle tre er faddere til storesøster. Denne gangen lurte vi på å velge to venner, men har lyst å ha noen fra familien også, for det er jo mulig at man mister kontakten etterhvert med en venn, selv om man ikke vil det skal skje. Så hvem skal vi da velge fra familien? En eller flere av de søsknene vi allerede har brukt, eller besteforeldre? Synes det bør være noe lunde lik fordeling fra begge sider av familien også. Men blir det rart med tre faddere til storesøster, og fire eller fem faddere nå?

Dere som har flere barn - hvem velger/valgte dere?

Vi valgte både tanter/onkler, venner og besteforeldre sist. Blir nok det samme nå:) Max faddere og en skikkelig mix :P

Nr 1 har broren min og samboeren, søstra til pappaen og en venninne av meg.
Nr 2 har søster til pappaen og mannen hennes, søter til pappaen, søskenbarnet mitt, og et vennepar av oss.
Tuva får min bror og samboer, min søster og samboer og et vennepar av oss :)

Åh, jeg aner eller ikke!

Med storesøster så hadde vi mannens to søstre, min søster og min beste venninne gjennom alle år.

Med lillesøster så tenkte vi kanskje den ene broren til mannen, men aner ikke hvem andre :s

Nr 1:
søstra til mannen
Søskenbarnet til mannen
Bror min
Søskenbarnet mitt

Nr 2:
Stefar til mannen
Tanten min
Bror min
Bror min

Mannen har ikke veldig god kontakt med sin familie :-(

Vi har valgt et vennepar og søskenbarnet mitt og samboeren hennes, som igjen er samboerens beste venn. Tror ikke vi skal ha flere enn dette.

Vi "brukte opp" alle til de 2 første :P men nå søsteren til sambo gammel nok, så da blir d henne, og mest sansynlig min søster igjen :) tror ikke vi tar flere denne gangen...

Her har vi valgt ene broren min og kona, ene broren til sambo og kona, ei vennine av oss, og vi skal spørre en onkel av sambo.

2 av mine bedre venninner og 2 av samboers bedre venner til begge barna her

veldig usikker denne gangen. Mulig vi bruker noen som også er til en av de andre barna. Til første har vi mormor og min bestevenninne og broren til mannen og ene tanta hans. Til andre mann har vi søstera mi og igjen min bestevenninne (jeg er til begge hennes også) så har vi ene tanta og kusina til mannen.

Back
Topp