Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og hva er det? Har ikke lest så mye og sånt om partiene i år [emoji5]️Ja, skal stemme, men vet ikke hva enda. Står mellom 3 partier tror jeg. Vet bare hva jeg absoludt ikke skal stemme![]()
Gjort det samme selv, forhåndsstemte forrige ukeJeg har stemt allerede, var veldig sikker på hva jeg hvertfall ikke skulle stemme på![]()
Nå har jeg i alle fått lest meg opp sånn noen lunde på partiprogrammene.Skulle vært en mulighet til å stemme etter antall år man har bodd i Norge, synes jeg. Man er jo like delaktig og har meninger som de som har statsborgerskap.Jeg har ikke stemmerett (er ikke norsk statsborger). På den ene siden hadde jeg gjerne stemt, MYE jeg syns burde bli gjort annerledes (hvordan vi organisere skolen, hvordan vi tar imot flyktninger, hvor avhengig vi er av olje ++). På den andre siden blir jeg litt kvalm av måten det drives valgkamp på nå. Vet ikke om jeg hadde hatt lyst til å være en del av det.
Skulle vært en mulighet til å stemme etter antall år man har bodd i Norge, synes jeg. Man er jo like delaktig og har meninger som de som har statsborgerskap.
Er så enig med deg angående valgkampen, det er mye dritt slenging, ironier, spydige undertoner etc... politiker i debatt oppfører seg verre enn mobbere i skolen til tider.