Valg 09???

må nok bare si at jeg synes at det er veldig skremende at frp har så mange velgere. Og selv om jeg jeg stå nok på den rødtgrønne siden, så har jeg aldri hatt noen problem med en borgerlig regjering heller. Men en regjering med en så høyt frp andel... Skremmende, rett og slett skremmende. Og høyres EU ambisjoner har jeg heller ikke noe sans for.
Så jeg håper nok at folk bruke sin stemmerett og kan bare håpe at jeg må ikke grue meg for framtiden

ORIGINAL: dørti gullkorn

Er såååå lei valget![:'(]

JAAAAAAAA!!!!!!!!! Men jeg skal stemme i dag da, bare for å ha gjort det. Jeg er ikke politisk interesert i det hele tatt! Men hvis jeg ikke stemmer, så kan jeg heller ikke klage, hehe!!

Men guuuuuuud så digg det skal bli å bli ferdig med denne uken, slik at vi kan høre om andre ting enn bare valget!!!!

Jeg syns det er kjempetrist, at noen i dag fortsatt vil stemme frem partier som ikke er for likestilling mellom kvinner, menn og homofile. Da har vi jammen ikke kommet langt!
Jeg skal iallefall ut og gjøre det jeg anser som min plikt, i dag!

ORIGINAL: Serene

ORIGINAL: addi

må nok bare si at jeg synes at det er veldig skremende at frp har så mange velgere. Og selv om jeg jeg stå nok på den rødtgrønne siden, så har jeg aldri hatt noen problem med en borgerlig regjering heller. Men en regjering med en så høyt frp andel... Skremmende, rett og slett skremmende. Og høyres EU ambisjoner har jeg heller ikke noe sans for.
Så jeg håper nok at folk bruke sin stemmerett og kan bare håpe at jeg må ikke grue meg for framtiden

Du har ingen grunn til å skjelve i buksene nå når det endelig det kommer en regjering som gjør noe for FOLKET!
Hvorfor så redd??? jeg fatter det bare ikke at et går an!! tenk deg det at det er nesten halvparten av menneskene som bor her i Norge som syns FRP har en god politikk og kansje syns det er på tide at det blir tatt tak i ting i steden for å bare stå å se på at den rødgrønne regjeringeringen raserer hele Norge med pjattet sitt!
Ærlig talt fleste parten er faktisk ikke enig med deg! og sånn er det med demokrati.

Jo, det har jeg. Og jeg tror ikke at frp gjør noe for folket. Du ser jo kanskje hvordan det gå med oslo bystyre hvor det er en høy antall frp medlemmer.
Og om det virkelig er halvparten av norge som synes frp er bra det få vi nok se, men jeg håper virkelig ikke det. Dem kommer til å avskaffe mye av det som er bra her i norge. Og særlig i henhold til familie og barn synes jeg at det er utelukket å stemme for frp. Forresten, kjenner du til denne her
http://www.abcnyheter.no/files/100%20pkt%20FrP.pdf ?

-Kunne ikke si meg mer enig i innlegget ditt [:)] 
-Syns ofte valgdebattene på tv blir om den som klarer å skrike høyest, derfor ikke spesielt spennende, da syns jeg innslag der partiet får lov å si hva de mener uten avbrudd er litt lettere å forholde seg til.
-Det er ikke en borgerPLIKT, men en borgerGLEDE å få stemme. Tenk på alle land med diktatur der de drømmer om friheten vår.
-Krysser fingrene for rødgrønn regjering i 4år til [;)]

ORIGINAL: alexine

Jeg stemmer, som alltid på samme parti, Frp! [:)]

ORIGINAL: sorciere_

Eg er høgre velgar, og stolt av det:)

få jeg lov å minne deg om det etter norge har kommet inn i EU og har vært da en stund? Fordi hvis det kommer til å skjer så er jeg bomsikkert på at hele norge kommer til å mimmre hvor bra vi har hatt det her en gang i tiden.

Nå har jeg stemt, så da er det bare å følge med i kveld. Spennende[:)]

ORIGINAL: siljegulli

Nå har jeg stemt, så da er det bare å følge med i kveld. Spennende[:)]

jeg også.. [:)]
men jeg lurer:
hvorfor må det alltid komme opp noen svar i noen tråder der man kritiserer hva folk velger??

Første gang jeg stemte og da ble det Høyre[:D]

ORIGINAL: Serene

Du har ingen grunn til å skjelve i buksene nå når det endelig det kommer en regjering som gjør noe for FOLKET!
Hvorfor så redd??? jeg fatter det bare ikke at et går an!! tenk deg det at det er nesten halvparten av menneskene som bor her i Norge som syns FRP har en god politikk og kansje syns det er på tide at det blir tatt tak i ting i steden for å bare stå å se på at den rødgrønne regjeringeringen raserer hele Norge med pjattet sitt!
Ærlig talt fleste parten er faktisk ikke enig med deg! og sånn er det med demokrati.

Jo, det har jeg. Og jeg tror ikke at frp gjør noe for folket. Du ser jo kanskje hvordan det gå med oslo bystyre hvor det er en høy antall frp medlemmer.
Og om det virkelig er halvparten av norge som synes frp er bra det få vi nok se, men jeg håper virkelig ikke det. Dem kommer til å avskaffe mye av det som er bra her i norge. Og særlig i henhold til familie og barn synes jeg at det er utelukket å stemme for frp. Forresten, kjenner du til denne her
http://www.abcnyheter.no/files/100%20pkt%20FrP.pdf ?

ser bare i skole valget så vant FrP med ganske bra stemmer.. selvom det "ikke" betyr noe for valget så sier det noe :)

Herlig med rødgrønn-regjering 4 år til [:D] 

Men sånn til oss alle unsett ståstend. Var det NOEN som klarte å sitte våken? Jeg er så trøtt og sover som en sten så hadde ikke sjans.. Var dåg oppe på do i 3tiden og så på text-tv hvordan det hadde gått.... Men var sååå spent i går, men ikke snakk om. I seng før 23..

satt våken til partiledardebatten.. :) Då måtte eg legge meg så det skulle vere sjans å komme seg på jobb til klokka 8... Det klarte eg då ikkje, - kom eit kvarter forseint:P

UFF, jens i 4 år til :S:(

Fjoo! Heldigvis ikke Jensen i 4 år fremover!

Hoho, ikke rart det er krig her i verden ;))

Jeg syns det er herlig at man kan diskutere litt høylytt og greit her inne, på slike ting. Det vil alltid være slik at noen syns andre er "farlige/dumme/osv" fordi man stemmer noe annet enn oss. Alle vi har vel like rett som de andre;)

Jeg syns ikke FRP er på noen måte skremmende. For å sette det litt på spissen, syns jeg det er på tide med en regjerning som ikke er redd for å tråkke asylsøkere osv på tæra, og syns det er greit at de "tar over landet" fordi vi er redd for å bli sett på som rasistiske. Jeg syns absolutt vi skal ta imot asylsøkere, men ikke så mange at vi mister kontrollen, og bare stue de vekk som dyr og mener vi er ferdig med vår plikt. Vi må følge opp, og bryter de våre regler, mener jeg de ikke er interessert nok og bør bli sent hjem for soning i eget land. Vi har soningskøer lange som 7 vonde år, og det er helt på trynet at folk som fyllekjører, o.l skal gå hjemme i over 1 år før de skal melde seg selv til soning. På trynet!

(Vanligvis er jeg kun skikkelig engasjert når det kommer til hundetrening og -hold, men jaggu.... :) )

Back
Topp