Valentinsdagen

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Nei,vi har aldri gjort det. Har heller romantiske kvelder ellers☺

Har barnefri så her skal vi spise på en gourmet restaurant og på kino etterpå :) men det er slike ting vi gjør hele tiden :P

Nei.. Synes bare det er noe amerikansk fjas som handelsstanden tjener store penger på. Litt romantikk i hverdagen funker best for oss :)

Jaaaa! :) Elsker sånne små påminnere i hverdagen, i morgen handler det om oss! <3

Har aldri feiret den dagen noe spesielt.. Hender seg jeg får roser av samboeren :) nå er han på jobb, så jeg skal være alene :)

Vi pleier ikke å ha en bestemt dag å være romantiske på... Synes også den tilfeldige hverdagsromantikken er MYE mer romantisk enn den mer "arrangerte" og forventede på slike dager. Men min bedre halvdel kom faktisk hjem med 4 søte "Valentines" cupcakes i går da... ;)

Tror nok ikke det. Men vi er på helgetur på fjellet så det blir sikkert kosekveld medbbåde store og små:-) med god mat:-)

Tror ikke det blir noe valentines her nei.. :P
Er så sliten i dag også at jeg vet ikke om jeg hadde orket uansett :P

Da vi har drevet med oppussing og kjas og mas i et år og blir foreldre til sommeren valgte vi å feire Valentine i år, han fikk yndlings godteriet sitt og jeg fikk roser, vi gikk ut å spiste med et vennepar på kvelden :) En sjeldenhet vi tok oss råd til for det var jo Valentine tross alt ;)

Back
Topp