Valentinsdagen

Syns han er ganske heldig som får lov til å være gift med meg jeg, er ikke det gave nok i seg selv da?? :P :P mvh. Sippeguri/sinnatrollet

Har kjøpt pizzastein til han:) Så får han kort og favoritt sjokoladene sine:) Vi har mye kjærestetid ellers i året, men syns det er helt kjekt å feire kjærligheten den dagen også.

Mine foreldre har alltid feiret den, så det er naturlig for meg å Gjøre det også:)

Skal ikke kjøpe noe i år, men skal spørre naboen om jeg får låne ovnen dems litt så jeg får bakt noe istedenfor ;-)

Avtalt å ikke kjøpe gave i år men heller sette over 2000,- til sparkonto/babykonto :)

Skal gifte oss viiii :happy:

Og det var faktisk helt tilfeldig, for jeg hadde frihelg og det passet, vi så det etterpå at det var valentinsdagen :smiley-bounce012

Vi pleier ikke å gjøre stort på denne dagen, men blir nokk markert fremover :love017
Gratulerer så mye og lykke til :D

Me feirar ikkje den dagen. Skal ha besøk av ei venninne, så han får god mat, og så får han vera i fred mens me tar oss av skravlinga;) I tillegg får han stå opp tidleg med ungane dagen etterpå;)

Vel, her tror jeg det brått blir fastelavnsboller ;) Men vi skal ut og spise middag da, det blir kos :)

Her bruker vi ikke å feire det, blir heller ikke gjort i år siden mannen har arbeidshelg denne helgen :)

Feirer ikke valentines day, har sagt klart fra til mannen at jeg synes det er noe tull. Mye koseligere de gangene han kommer hjem med blomster på en vanlig dag fordi han har tenkt på meg eller synes jeg fortjener det. Og vi har heller romantisk date en vanlig hverdag eller på de dagene som betyr noe spesielt for oss :)

Skulle akkurat til å skrive det samme som deg! Synes nesten synd på de damene som gjør mye ut av valentinsdagen og enten ikke får noe tilbake, eller at det er den eneste dagen uten om bursdag og årsdager for bryllup eller dagen de ble kjærester som typen gir de ekstra oppmerksomhet :p må være kjedelig å vite på forhånd hver gang han kommer hjem med blomster! Jeg er utroooolig glad i de tunge hverdagene hvor han plutselig drar opp en oppmerksomhet fra hatten, uten å ha noen ordentlig grunn, annet en at han elsker meg :D

Vi feirer alltid, enhver grunn til å feire er bra! :) ville vanligvis gått ut og spist, men har ikke barnevakt denne gangen, så vi benytter anledningen til å finne på noe koselig hjemme. Da blir det nok lørdagsmiddag etter veslas leggetid, han kjøper alltid blomster, kort og sjokolade til meg, jeg kjøper kort, godis/en god øl fra polet eller lignende og en liten gave. I år blir det en liten spikkekniv, tror jeg, så han kan spikke pølsespyd til meg utover våren. :)

Jeg har pleid å få blomster og noe hjertesjokolade eller noe, jeg har pleid å kjøpe en liten ting og noen ganger har vi gått ut og spist, evt kino, men jeg er syk og han også delvis så blir nok ikke så mye i år...

Nei, vi syns begge at det er noe piss å bruke penger på. :p Jeg trenger heller ikke noen spesiell dag for å vise at jeg elsker mannen min. ;)
Jeg lurer nå litt litt på hvorfor alle bare går ut i fra at de som feirer valentinesday aldri viser ellers at man elsker hverandre og setter pris på hverandre... Vi TRENGER heller ikke en spesiell dag til å vise det, men vi viser det den dagen og andre dager i året ;)

Back
Topp