Syns han er ganske heldig som får lov til å være gift med meg jeg, er ikke det gave nok i seg selv da??
mvh. Sippeguri/sinnatrollet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer![]()
Så koseligKort, blomster og en middag for to![]()
Nei, vi syns begge at det er noe piss å bruke penger på.Jeg trenger heller ikke noen spesiell dag for å vise at jeg elsker mannen min.
![]()
Gratulerer så mye og lykke tilSkal gifte oss viiii![]()
Og det var faktisk helt tilfeldig, for jeg hadde frihelg og det passet, vi så det etterpå at det var valentinsdagen![]()
Vi pleier ikke å gjøre stort på denne dagen, men blir nokk markert fremover![]()
Gratulera! Så kjektSkal gifte oss viiii![]()
Og det var faktisk helt tilfeldig, for jeg hadde frihelg og det passet, vi så det etterpå at det var valentinsdagen![]()
Vi pleier ikke å gjøre stort på denne dagen, men blir nokk markert fremover![]()
Feirer ikke valentines day, har sagt klart fra til mannen at jeg synes det er noe tull. Mye koseligere de gangene han kommer hjem med blomster på en vanlig dag fordi han har tenkt på meg eller synes jeg fortjener det. Og vi har heller romantisk date en vanlig hverdag eller på de dagene som betyr noe spesielt for oss![]()
Jeg lurer nå litt litt på hvorfor alle bare går ut i fra at de som feirer valentinesday aldri viser ellers at man elsker hverandre og setter pris på hverandre... Vi TRENGER heller ikke en spesiell dag til å vise det, men vi viser det den dagen og andre dager i åretNei, vi syns begge at det er noe piss å bruke penger på.Jeg trenger heller ikke noen spesiell dag for å vise at jeg elsker mannen min.
![]()