Valentinsdagen

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Kjøper du noko til din kjære? Og kva blir det?

Trenger tips :)

Jeg kjøper alltid en liten ting. Kanskje bare ett kort der jeg skriver hvor mye han betyr for meg. I retur får jeg ingen ting, fordi han mener valentines er amerikansk og vil ikke ha det som noe tradisjon.

Her "feirer" vi ikke det. Prøver å unngå noen av disse handelstands dagene :)

Kjøpte en genser på salg, hjertesjokolade å flaxlodd :) skulle egentlig bare gi sjokolade men kom over en fin genser veldig billig og vet han trenger det :)

Pleier ikkje å gjera det, men eg har vore vanskeleg å ha med i det siste - skikkelige gravidhormonar. Og tenker at eg skal prøva å gjera litt stas på han denna laurdagen.

Kort, blomster og en middag for to:)

Som regel kun et kort e gir t han, sjelden e får noe i retur.

Her blir nok ikke valentines dagen feiret, og har ikke feiret den tidligere heller. Ikke noe prinsippsak, men det er liksom ikke noe vi har vokst opp med..

Kjøpt ny godlukt han ønsket seg. Ellers skal vi på kino dagen føre på date :)

Tenkte jeg skulle kjøpe enten en sekk eller deo og lage en deilig 3retters på kvelden :happy:
Regner ikke med jeg får noe tilbake :wtf:

Feirer ikke valentines day, har sagt klart fra til mannen at jeg synes det er noe tull. Mye koseligere de gangene han kommer hjem med blomster på en vanlig dag fordi han har tenkt på meg eller synes jeg fortjener det. Og vi har heller romantisk date en vanlig hverdag eller på de dagene som betyr noe spesielt for oss :)

Skal gifte oss viiii :happy:

Og det var faktisk helt tilfeldig, for jeg hadde frihelg og det passet, vi så det etterpå at det var valentinsdagen :smiley-bounce012

Vi pleier ikke å gjøre stort på denne dagen, men blir nokk markert fremover :love017
Gratulerer :)

Back
Topp