valentines day!

ORIGINAL: heart86

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

ORIGINAL: Emilie 28.09.10

Syns ikke han fortjener noe som helst jeg, jeg fikk ingenting i går på morsdagen ikke en gang gratulerer så han får 0 av meg!
[8D]

Samme her,.... Men jeg har kjøpt et sjokoladehjerte som det står jeg elsker deg på, så han skal få ekstra dårlig samvittighet! [8D]

hehe[8D] samme tenkte jeg å gjøre!! (ingen oppmerksom eller gratulasjon her igår heller!!)
men han gidder sikkert ikke bry seg eller få dårlig samvittighet!!
så jeg tar heller og kjøper noe til ungene[:)]

Det var lurt, var det jeg skulle gjort.

Så kjøpte jeg en hjerte sjokolade. MEn fant ut den var det jeg som fortjente, så den spiste jeg akkurat opp[8|].

ORIGINAL: *Minibønna*

ingen planer, ingen gaver, ingen feiring!

sign

ORIGINAL: malone

Syns ikke han fortjener noe som helst jeg, jeg fikk ingenting i går på morsdagen ikke en gang gratulerer så han får 0 av meg!
[8D]

Samme her,.... Men jeg har kjøpt et sjokoladehjerte som det står jeg elsker deg på, så han skal få ekstra dårlig samvittighet! [8D]

Fikk heller ikke noe på morsdagen, noe jeg faktisk blir litt skuffet over... Men viste jo om det forsåvidt. For nok ikke noe i dag heller. Hadde tenkt å ikke kjøpe noe til han, men syntes det er litt trist at man ikke skal bruke sånn dager som em unnskylding til å gi en liten oppmerksomhet, så kjøpte en liten ting[8|] (burde ikke).

Så hadde jeg faktisk tenkt å kjøpe blomster til meg selv[:)], men de hade ikke noen fine, så da blei det ikke blomster på meg i dag eller gitt.

Så blir det biff og fløtepoteter i kveld.

du kan jo håpe på at mannfolket får litt dårlig samvittighet å kommer med noe seinere da ! jeg kjenner min så godt at han nok stikker innom en butikk etter jobb i morra ! hehe..

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

ORIGINAL: malone

[8D]

Fikk heller ikke noe på morsdagen, noe jeg faktisk blir litt skuffet over... Men viste jo om det forsåvidt. For nok ikke noe i dag heller. Hadde tenkt å ikke kjøpe noe til han, men syntes det er litt trist at man ikke skal bruke sånn dager som em unnskylding til å gi en liten oppmerksomhet, så kjøpte en liten ting[8|] (burde ikke).

Så hadde jeg faktisk tenkt å kjøpe blomster til meg selv[:)], men de hade ikke noen fine, så da blei det ikke blomster på meg i dag eller gitt.

Så blir det biff og fløtepoteter i kveld.

du kan jo håpe på at mannfolket får litt dårlig samvittighet å kommer med noe seinere da ! jeg kjenner min så godt at han nok stikker innom en butikk etter jobb i morra ! hehe..

Han kom hjem med 4 langstilkede røde roser, et zinkhus og et fint kort idag [:D]

Så flott da.

Myshild, får håpe det blir en blomst på deg i morgen da. Vi har da jammen fortjent en liten blomsterkvast syntes jeg...

ikke en dritt som skjer her!

ORIGINAL: *Minibønna*

ORIGINAL: Smulan*

Vi feirer ikke valentines day... Kjedelige folk.

LIke dritkjip som oss[8D]

og oss[:o]

får feire med en kebab når sambo kommer hjem fra jobb[8D]

Å er det valentines day i dag, det har jeg ikke sett noe til.
Heller ikke at det var morsdag i går[;)]

Back
Topp