mariferrari
Elsker forumet
Har kanskje vært flere tråder, men jeg lager en alikevel! Hva er planen i dag, å dere som har kjøpt gave til deres mann, hva får han? Jeg aner ikke hva jeg kan kjøpe til min......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Emilie 28.09.10
Syns ikke han fortjener noe som helst jeg, jeg fikk ingenting i går på morsdagen ikke en gang gratulerer så han får 0 av meg!
[8D]
Syns ikke han fortjener noe som helst jeg, jeg fikk ingenting i går på morsdagen ikke en gang gratulerer så han får 0 av meg!
[8D]
Hans første farsdag så fikk han frokost på senga pluss kort, å jeg får ingenting så fuck han hahaha[:D]
ORIGINAL: * Lille Persille *
Hans første farsdag så fikk han frokost på senga pluss kort, å jeg får ingenting så fuck han hahaha[:D]
Mannfolk[:'(] hehe.. synes jeg overgikk meg selv med farsdagsgave, men fikk ikke en klem en gang i går :-p
haha så for hans skyld bør han kjøpe noe!![8D]ORIGINAL: Smulan*
Vi feirer ikke valentines day... Kjedelige folk.
ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene
[8D]
Samme her,.... Men jeg har kjøpt et sjokoladehjerte som det står jeg elsker deg på, så han skal få ekstra dårlig samvittighet! [8D]