valentines day!

mariferrari

Elsker forumet
Har kanskje vært flere tråder, men jeg lager en alikevel! Hva er planen i dag, å dere som har kjøpt gave til deres mann, hva får han? Jeg aner ikke hva jeg kan kjøpe til min......

pleier ikke feire vi

Vi har aldri gjort noe stort utav d, men.stort sett hatt en god middag å en liten gave! Men jeg aner ikke hva jeg kan kjøpe i år.....

Syns ikke han fortjener noe som helst jeg, jeg fikk ingenting i går på morsdagen ikke en gang gratulerer så han får 0 av meg!
[8D]

ingen planer, ingen gaver, ingen feiring!

vi skal ute å spise[:)] vi gir ingen gaver

ORIGINAL: Emilie 28.09.10

Syns ikke han fortjener noe som helst jeg, jeg fikk ingenting i går på morsdagen ikke en gang gratulerer så han får 0 av meg!
[8D]

Helt enig, hadde ikke blitt noe her heller da! Dårlig gjort....

ORIGINAL: *Minibønna*

ingen planer, ingen gaver, ingen feiring!

i går ble jo christian feiret i dåpen sin. så ble ikke store feiringen på meg, men d er helt greit d. hadde en kjempe koselig dag.

sambo jobber 14.00 til 21.00 så jeg tenkte kanskje jeg skulle overrasske han med en middag når han kommer hjem, litt tente stearin lys.. kanskje sitte å se en go film eller noe.. ha litt sjikkelig alene tid sammen. håper bare christian er like grei som han pleier, så han sovner kl 20.00

[8D]

haha.. går for den!!

Også har vi egentlig blitt enige om å droppe gave og sånt på valentines i år ;p

Hans første farsdag så fikk han frokost på senga pluss kort, å jeg får ingenting så fuck han hahaha[:D]

Hans første farsdag så fikk han frokost på senga pluss kort, å jeg får ingenting så fuck han hahaha[:D]

Mannfolk[:'(] hehe.. synes jeg overgikk meg selv med farsdagsgave, men fikk ikke en klem en gang i går :-p

dårlig greier altså[:(] noen ganger ønsker jeg at han var en smule homo kanskje jeg kunne fått noe da? hihihi[:D]
ORIGINAL: * Lille Persille *

Mannfolk[:'(] hehe.. synes jeg overgikk meg selv med farsdagsgave, men fikk ikke en klem en gang i går :-p

heheheh.. Kanskje det?[:D] Får nok begynne å hinte litt god tid i forveien neste år tenker jeg! :p

Hahaha...

Vis jeg får noe i dag så skal det jaggu bli litt haha så for hans skyld bør han kjøpe noe!![8D]

her er det single awarenessday..

ORIGINAL: Smulan*

Vi feirer ikke valentines day... Kjedelige folk.

LIke dritkjip som oss[8D]

gubben fikk ei joggebukse til 99 kr .. hehe .. jeg har ikke fått noe hverken i går eller i dag .. men jeg fikk sove lenge i går og fikk ligge på sofaen i hele går mens han styrte med middag osv.. [:D]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

[8D]

Samme her,.... Men jeg har kjøpt et sjokoladehjerte som det står jeg elsker deg på, så han skal få ekstra dårlig samvittighet! [8D]

Fikk heller ikke noe på morsdagen, noe jeg faktisk blir litt skuffet over... Men viste jo om det forsåvidt. For nok ikke noe i dag heller. Hadde tenkt å ikke kjøpe noe til han, men syntes det er litt trist at man ikke skal bruke sånn dager som em unnskylding til å gi en liten oppmerksomhet, så kjøpte en liten ting[8|] (burde ikke).

Så hadde jeg faktisk tenkt å kjøpe blomster til meg selv[:)], men de hade ikke noen fine, så da blei det ikke blomster på meg i dag eller gitt.

Så blir det biff og fløtepoteter i kveld.

Back
Topp