Valentine

Tesa

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Nå er det jo ikke sånn forferdelig lenge til valentine, skal dere kjøpe noe til deres menn? Isåfall hva? Vet selv ikke hva jeg skal kjøpe til min. Eldste dattra drar til Florida den dagen så tenkte jeg skulle ordne istand noe da vi har halveis barnefri:P men hva? Noen tips?

Feirer ikke det.:) men det er mye mulig at det da er nøyaktig et år siden lillebror ble lager. Hehe

Her er det alltid bankers å kjøpe superundertøy/ullundertøy.:)

Bruker ikke feire det vi heller, men fikk ikke feira vår 5 års dag:P var veldig gravid og orka ingenting :P

Vi har egentlig planlagt spa, men vi må se det an. Blir uansett bare oss to.. Om det blir middag film og kos eller spa og ut å spise, får vi se :)

For oss blir 14.02 dåpsdagen, så alt annet går nok i glemmeboka :p

Vi pleier heller ikke å feire noe, men kanskje jeg kjøper blomster til han for å vise at han har vært fantastisk og at kjærligheten ikke er glemt.:)

Feirer det ikke, tvilsomt at vi plutselig skulle begynt med det nå.

Dessuten er det visst barnas Holmenkolldag da, så vurderer å ta med tantebarna :D

Hender jeg gjør det, men vi får se :) har dåp to uker etterpå så er nok å drive med, men et lite kort kan jeg alltids få til. Hvis jeg ikke glemmer det ;)

mannen har fri her faktik. så da går det jo ann å gjøre noe hyggelig.. er litt dårlig på det .. blir alltid et kort å en gave... ikke noe store ting...

Gjør ikke mye ut av det. Men lager en god middag også er sambo veldig glad i film (noe jeg ikke er så glad i, blir for rastløs). Men vet det er en film han vil vi skal se så da skaffer jeg den han må jo få igjen for at han er så fantastisk med oss:)

Det er hvilken som helst dag her i huset:P

Men hva liker han da...hobbyer?

Lage favorittmiddagen hans og se film:)?

Back
Topp