valentine escape

ORIGINAL: MsMarte.

ORIGINAL: Bluebabe

skjønte ikke det med skape helelr hvilket skap

kaninskapet nede

da fik jeg trapp i skape. men det med ipoden da???

da har jeg klart lette og normasle end. prøve den siste i morra:)

gikk ned, brukte koda på ipoden på boksen i skapet, fikk skrunøkkel.. brukte skrunøkkelen på stigen å fikk ipodledning.. gikk på loftet å plugga i å trykka musikk :O resten sier seg selv (husk å ha på lyd)

hvilken stige og hvor?

ORIGINAL: Skrukkefillehaug

gikk ned, brukte koda på ipoden på boksen i skapet, fikk skrunøkkel.. brukte skrunøkkelen på stigen å fikk ipodledning.. gikk på loftet å plugga i å trykka musikk :O resten sier seg selv (husk å ha på lyd)

hvilken stige og hvor?

den rosa, høyre nede

ORIGINAL: Skrukkefillehaug

hvilken stige og hvor?

den rosa, høyre nede

takk[:D]

og her stoppet det i går ja... jeg som hadde håpet det var hjelp til den vanskligste avsluttningen i da.

noe fortelle meg hvilket skpa jeg skla bruke koden??? hvilken romm og hvilket skap???

dytter

dytter en siste gang

D klikker for meg snart..[:@][:@][:@][:@][:@][:@] Får ikke til koden på den jæv.. kaninen engang jeg..[&o]

ORIGINAL: MiniPilla

D klikker for meg snart..[:@][:@][:@][:@][:@][:@] Får ikke til koden på den jæv.. kaninen engang jeg..[&o]

hR DU FUNNET alle tre lappenen som skal være oppi den da???

en i senga oppe, en i bloster greia trur jeg oppe ved kaninen også er det en  ved balongen du må ta med deg rosa stigen og sette den ved tv og klatre opp...

en i senga oppe, en i bloster greia trur jeg oppe ved kaninen også er det en  ved balongen du må ta med deg rosa stigen og sette den ved tv og klatre opp...

Ja har funnet alle, men finner ikke ut hvordan jeg bruker koden..kommer jo ikke noen nøkkel her nei..

Ja har funnet alle, men finner ikke ut hvordan jeg bruker koden..kommer jo ikke noen nøkkel her nei..

Attmed bamsen der nede ligger den boksen du skal legge de lappene oppi, når du har plassert alle trykker du på boksen og den åpner seg. Ta det som ligger oppi og trykk igjenn, når boksen lukker seg kommer det tall på lokket. Skriv ned de tallene og tryk på bamsen. Trykk på blomstene på bamsen i samme rekkefølgen som du såg tallene på lokket.

Står det 1 oppe til høgre så trykker du der først, plasseringen på 2 tallet er plasseringen av neste blomst, osv osv..

Hehe ikkje lett å forklare men håper du skjønner [:)]

Kor e den siste nøkkelen??? Den nederst til venstre i kaninskapet??

ja, hvor er den, nå har jeg mange ting jeg ikke får brukt..

Hvilken boks i skapet? eller hvor fant du nøkkel til det skapet? Og hvor finner jeg koden til oppe på loftet? har igjen siste utvei.

samem lurer jeg på. hvor er siste nøkel til dt kanin skapet der det er ei dokke i og ettfoto av blomster.... og hvor står koden til døra den siste ut veien opp..???

ingen som vet hvor vi finner den siste nøkelen

Finner ikke siste nøkkel for å klare den vanskeligste omgangen..[&o]

Back
Topp