x1xMsMarte.
Forumet er livet
ORIGINAL: Bluebabe
skjønte ikke det med skape helelr hvilket skap
kaninskapet nede
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skjønte ikke det med skape helelr hvilket skap
ORIGINAL: MsMarte.
gikk ned, brukte koda på ipoden på boksen i skapet, fikk skrunøkkel.. brukte skrunøkkelen på stigen å fikk ipodledning.. gikk på loftet å plugga i å trykka musikk :O resten sier seg selv (husk å ha på lyd)
ORIGINAL: Skrukkefillehaug
gikk ned, brukte koda på ipoden på boksen i skapet, fikk skrunøkkel.. brukte skrunøkkelen på stigen å fikk ipodledning.. gikk på loftet å plugga i å trykka musikk :O resten sier seg selv (husk å ha på lyd)
hvilken stige og hvor?
ORIGINAL: Skrukkefillehaug
hvilken stige og hvor?
den rosa, høyre nede
ORIGINAL: MiniPilla
D klikker for meg snart..[:@][:@][:@][:@][:@][:@] Får ikke til koden på den jæv.. kaninen engang jeg..[&o]
D klikker for meg snart..[:@][:@][:@][:@][:@][:@] Får ikke til koden på den jæv.. kaninen engang jeg..[&o]
hR DU FUNNET alle tre lappenen som skal være oppi den da???
en i senga oppe, en i bloster greia trur jeg oppe ved kaninen også er det en ved balongen du må ta med deg rosa stigen og sette den ved tv og klatre opp...
hR DU FUNNET alle tre lappenen som skal være oppi den da???
en i senga oppe, en i bloster greia trur jeg oppe ved kaninen også er det en ved balongen du må ta med deg rosa stigen og sette den ved tv og klatre opp...
Ja har funnet alle, men finner ikke ut hvordan jeg bruker koden..kommer jo ikke noen nøkkel her nei..