Det visste jeg ikke... Fra når regner man ti år? Fra sist man tok en vaksine? Eller fra man var ti år?
Fra siste vaksine av denne typen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det visste jeg ikke... Fra når regner man ti år? Fra sist man tok en vaksine? Eller fra man var ti år?
Fra siste vaksine av denne typen.
Hvis jeg har forstått dette riktig så må jeg vaksinere meg igjen om to år, da.![]()
Vi fikk innkalling annen hvert år fra veterinæren for revaksinering av hund og kattJeg har aldri fått innkalling til vaksine hos veterinæren heller...
Jeg har kun fått mmr en gang (15mnd gammel) og aldri påfyll. Hadde imunstoffer mot rubella på blodprøven som gravid. Gjelder kanskje bare den andre vaksinen? Har bare hørt folk ta påfyll av vaksiner ved reiser...folk reiser ganske ofte til syden da....
Å jeg skulle ha vaksinert meg 3 ganger....Mens jeg burde gjort det for andre gang neste år... og ikke har gjort det første gang heller.
Får du dekt hepatitt b vaksine som helsepersonell?Jepp, jobber i helsevesenet, så vil unngå å spre smitte til de som allerede har nok annet å hanskes med. Ble også vaksinert mot hepatitt b under studiene, og tar sesonginfluensavaksine årlig (de som vil får denne på jobben), selv om jeg aldri har hatt influensa selv.
Jeg er spl og har fått det igjennom jobbFår du dekt hepatitt b vaksine som helsepersonell?
Jeg er sykepleier og greide å stikke meg... Måtte da teste for hiv og hepatitt i ett år. Utrolig ekkel opplevelse, selv om det var lav risk for smitte. Ble sterkt anbefalt å ta vaksine, men så ble jeg gravid så har ikke gjort det enda. Gjett om jeg skal gjøre det etter jeg har født![]()
Vi fikk innkalling annen hvert år fra veterinæren for revaksinering av hund og katt![]()
Får du dekt hepatitt b vaksine som helsepersonell?
Jeg er sykepleier og greide å stikke meg... Måtte da teste for hiv og hepatitt i ett år. Utrolig ekkel opplevelse, selv om det var lav risk for smitte. Ble sterkt anbefalt å ta vaksine, men så ble jeg gravid så har ikke gjort det enda. Gjett om jeg skal gjøre det etter jeg har født![]()