Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Actrine
kan de få vaksine??? sist jeg hørte så skulle de være 3 år.. men har ikke fått så mye med meg i det siste heller[8D]
ORIGINAL: Kimsi
Er veldig usikker. Men tenker litt at d kan være greit å få d også. Dere tror vel jeg er gal. Men d kommer sikkert noe som er værre og da kan være lurt å ha antistoffene fra svineinfluensaen i kroppen.
Mormor hadde nemlig Asiasyken da den "herjet" og de som hadde den er immune mot influensa. . .
Men er veldig usikker altså!!!
Føler ikke at vi er så utsatt... Tenker å se an litt hvordan d går med de som tar vaksinen nå først, så får jeg ta et nytt standpunkt etter det.
ORIGINAL: gravid med nr. 3
ORIGINAL: Kimsi
Er veldig usikker. Men tenker litt at d kan være greit å få d også. Dere tror vel jeg er gal. Men d kommer sikkert noe som er værre og da kan være lurt å ha antistoffene fra svineinfluensaen i kroppen.
Mormor hadde nemlig Asiasyken da den "herjet" og de som hadde den er immune mot influensa. . .
Men er veldig usikker altså!!!
Føler ikke at vi er så utsatt... Tenker å se an litt hvordan d går med de som tar vaksinen nå først, så får jeg ta et nytt standpunkt etter det.
he he.. for å se om de dør av vaksinen da eller??