Vaksine

LilleMyen84

Blir kjent med forumet
Mange som har tatt influensa vaksine da? Har ikke jeg hørt noe on at vi burde.. å nå er d nå forsent sier de!

Tok den i slutten av november.

Jeg har heller ikke hørt noe om det :-P
Så jeg får vel bare holde meg frisk.

Når jeg tenker meg om så har jeg aldri hatt influensa.

Jeg har heller ikke hørt noe om det :-P
Så jeg får vel bare holde meg frisk.

Når jeg tenker meg om så har jeg aldri hatt influensa.
Aldri hatt jeg heller, og tok den derfor ikke forrige svangerskap. Er generelt aldri syk annet enn lett forkjøla. Men dette svangerskapet har jeg hangla fra dag en og eier ikke immunforsvar, så tok dermed ikke sjangsen på å ikke ta den :p

Aldri hatt jeg heller, og tok den derfor ikke forrige svangerskap. Er generelt aldri syk annet enn lett forkjøla. Men dette svangerskapet har jeg hangla fra dag en og eier ikke immunforsvar, så tok dermed ikke sjangsen på å ikke ta den :p
Ser den..
Ikke hørt om det, så da har jeg ikke tenkt på det.
Jeg får en lett forkjølelse og halsvondt, lett feber av og til.

Herdet etter alle de virusene som går i BHG.. haha..

Er mannefall blant ungene på barnehagen med oss nå, så derfor jeg kom på d men håper jeg slippet unna da får jeg bare ta tiden til hjelp å slappe av

Jeg har! Jobber på 1.trinn, så hørte på både lege og jordmors anbefalinger :)

Jeg har ikke tatt den :)

Jeg tok den i starten desember. Fant ut at med et barn som har første året i barnehagen så var sjansen stor for å få influensa! :p

Ikke tatt og kommer ikke til å ta den, men er heller ikke spesielt utsatt. :)

Har tatt den! Det er anbefalt og ikke fordi jeg ikke tåler en influensa, men fordi noen fostre ikke vil tåle det.. Er vel i de tilfellene man får lungebetennelse e.l i etterkant tror jeg..
Tok den også fordi jeg hadde det ifjor og med ei jente på under året var det veldig tøft med feber og sykdom, ville unngå det i år.
Jeg ville forhørt meg med legen om det er for sent..

Jeg tok den vell i september mener jeg... Lå rett ut hele helga, men kjente at det var riktig å ta den da jeg pleier å få ALT av sånt.. Og med en far med KOLS og mor med kreft og dårlig immunforsvar så var det ikke noen vei utenom..

Jeg tok den vell i september mener jeg... Lå rett ut hele helga, men kjente at det var riktig å ta den da jeg pleier å få ALT av sånt.. Og med en far med KOLS og mor med kreft og dårlig immunforsvar så var det ikke noen vei utenom..
Nei, av og til så burde man nesten ta den for å beskytte de rundt seg også! Selv om de som er utsatt har tatt den er det ikke gitt at den virker så det er jo supert å minimere risikoen for dem:-)

Jeg har også tatt den, slippe å få, slippe å smitte, pluss at jeg er i risikogruppa selv.

Mange som har tatt influensa vaksine da? Har ikke jeg hørt noe on at vi burde.. å nå er d nå forsent sier de!

Sjekket opp dette i høst når man evt må ta den, og mener jeg fant ut at vi var for kort på vei til at de anbefalte oss å ta vaksinen.

Jeg pleier aldri å ta den og tok den ikke før denne sesongen heller.

Sjekket opp dette i høst når man evt må ta den, og mener jeg fant ut at vi var for kort på vei til at de anbefalte oss å ta vaksinen.

Jeg pleier aldri å ta den og tok den ikke før denne sesongen heller.
Anbefales i 2.trimester, jeg tok den i uke 12..

Nei :) ike tenkt til å ta den heller. Men vet noen får anbefaling av forkjellige grunner :)

Back
Topp