LilleMyen84
Blir kjent med forumet
Mange som har tatt influensa vaksine da? Har ikke jeg hørt noe on at vi burde.. å nå er d nå forsent sier de!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri hatt jeg heller, og tok den derfor ikke forrige svangerskap. Er generelt aldri syk annet enn lett forkjøla. Men dette svangerskapet har jeg hangla fra dag en og eier ikke immunforsvar, så tok dermed ikke sjangsen på å ikke ta denJeg har heller ikke hørt noe om det
Så jeg får vel bare holde meg frisk.
Når jeg tenker meg om så har jeg aldri hatt influensa.
Ser den..Aldri hatt jeg heller, og tok den derfor ikke forrige svangerskap. Er generelt aldri syk annet enn lett forkjøla. Men dette svangerskapet har jeg hangla fra dag en og eier ikke immunforsvar, så tok dermed ikke sjangsen på å ikke ta den![]()
Mange som har tatt influensa vaksine da? Har ikke jeg hørt noe on at vi burde.. å nå er d nå forsent sier de!
Nei, av og til så burde man nesten ta den for å beskytte de rundt seg også! Selv om de som er utsatt har tatt den er det ikke gitt at den virker så det er jo supert å minimere risikoen for demJeg tok den vell i september mener jeg... Lå rett ut hele helga, men kjente at det var riktig å ta den da jeg pleier å få ALT av sånt.. Og med en far med KOLS og mor med kreft og dårlig immunforsvar så var det ikke noen vei utenom..
Anbefales i 2.trimester, jeg tok den i uke 12..Sjekket opp dette i høst når man evt må ta den, og mener jeg fant ut at vi var for kort på vei til at de anbefalte oss å ta vaksinen.
Jeg pleier aldri å ta den og tok den ikke før denne sesongen heller.