Vaksine

Prøve2019

Betatt av forumet
På Onsdag så fikk vesle gull den første sprøyte vaksinen!
Han fikk overraskende lite med bivirkninger, han sov så og si hele dagen! På kvelden samme dag så fikk han litt feber, så da ga eg han en paracet å la han for natten å det var det! Dagen etterpå når vi satte han i bilsetet så var han helt hysterisk, helt til vi skjønte at selen klemte akkurat på stikkesårene!
Men han sover endel enda, så får håper at han snart blir som før slik at rutinene blir vendt tilbake igjen :o
Er helt utslitt om dagen :o

Har babyen din fått vaksinen? Fikk han/hun bivirkninger? :-)

På Onsdag så fikk vesle gull den første sprøyte vaksinen!
Han fikk overraskende lite med bivirkninger, han sov så og si hele dagen! På kvelden samme dag så fikk han litt feber, så da ga eg han en paracet å la han for natten å det var det! Dagen etterpå når vi satte han i bilsetet så var han helt hysterisk, helt til vi skjønte at selen klemte akkurat på stikkesårene!
Men han sover endel enda, så får håper at han snart blir som før slik at rutinene blir vendt tilbake igjen :o
Er helt utslitt om dagen :o

Har babyen din fått vaksinen? Fikk han/hun bivirkninger? :-)

Vi tok den for noen uker siden. Ingen bivirkinger i det hele tatt :) sov kanskje litt mer enn vanlig, men ingenting som ødela rutinene. :)

Lillemann har ikke fått den enda, men jeg gruer meg.. Liker heller ikke forstyrreøser og endringer i rutinene.. :/

Storebror fikk kjempereaksjoner hver gang så gruer meg stort. Typ 41.5 i feber og legevakt og styr. Og lillebror klinket til med skikkelige magesmerter og null matlyst etter rotavaksinen i hele 3 dager, så ser det komme denne gangen også :( Men- kan jo håpe!! Skal ha vaksinen i starten av desember.

Back
Topp