Vaksine RS virus

Lillemy23

Andre møte med forumet
Har dere tenkt å ta vaksine mot RS virus? Jeg syns den er kostbar, men vil selvfølgelig gjøre det om det er nødvendig for å beskytte barnet mitt. Men ettersom vi får baby i begynnelsen av sommeren er det forhåpentligvis ikke like mye sykdom i omløp. Men jeg blir ikke enig med meg selv :nailbiting:

Jeg har tenkt til å ta den :happy: Synes det er fint at den kan beskytte store deler av høsten.
Også har jeg to barn i barnehage, som jo gjør smitterisiko litt høyere.

Jeg skal ta vaksinen pga har barn i bhg. :)
Tror ikke jeg hadde tatt den om jeg ikke hadde barn fra før.

Skal ta selv om jeg ikke har barn fra før. Det blir nok flere arenaer med flere barn tilstede uansett. Tenker det er en «billig» forsikring, og beskyttelsen forsvinner jo ikke på dagen 6 måneder. Men tar den så tett opp mot grensen som mulig.

Vi har barnehage barn og må trolig ta denne. Vi får også barnet om høsten og skal reise til svigers i desember. Har også fått beskjed om ąt vi må ta influensavaksinen i tillegg. Koster en del me tror ikke vi ta risken… vi mistet akkurat morfar grunnet rsv da det utviklet seg til alvorlig lungebetennelse.

Jeg kommer ikke til å ta den. Har barnehagebarn som er på siste året i bhg og 3. klassing. Barna er svært sjelden syke.

Back
Topp