Godt at du ynskjer å sette deg betre inn i kva kilder artiklene du henviser til bruker. Når det gjeld Rolf Kenneth Myhre - Nyhetsspeilet og Whale to, vert det vanskeleg for meg å gå inn på desse sidene for å hente informasjon. Dersom mesteparten av det som står der er basert på store usannheter og rare virkeleghetsoppfatningar er det ikke ei truverdig kilde. Då må eg gå andre stader for å hente informasjon.
Den første artikkelen du henviser til er frå nature.com. Eg har prøvd å finne ut litt om kva forum/database dette er, men klarte ikkje heilt å finne ut av det. Det eg fann var at det var ein open database der kven som helst kan få publisert sine artiklar. Dette gjer det litt vanskeleg å vete kor seriøs denne databasen er. Det betyr ikkje at det ikkje kan vera gode artiklar der, men eg vert då ekstra kritisk. Den spesifikke artikkelen du henviser til gjeld
Zink verdiar i hår frå born med autisme. Eg er litt usikker på kor du finn kvikksølvet?
Det denne artikkelen konkluderer med er at born med autisme ser ut til å ha zinkmangel, og kan ha vanskar med å skilje ut tungmetaller som cadmium og bly. Det står ingen ting her om kvikksølv, eller vaksiner.
Du seier og at born med autisme har
lavere verdiar av kvikksølv enn normale born, og det er fordi dei har vanskar med å skilje ut kvikksølv. Dersom dei har problemer med å skilje ut kvikksølv, ville dei hatt
høgare verdiar.
Eg vil berre gjenta at vaksinane som vert gitt i barnevaksineprogramet i norge inneheld ikkje kvikksølv. I denne tråden diskuterer me vaksiner til våre born som bur i norge, og det er difor retninslinjene her me må forholde oss til. Eg annser difor diskusjonen rundt kvikksølv for avslutta.
Gå gjerne inn på
http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____80891.aspx
og les om kva vaksiner inneheld.
I forhold til sammenhengen mellom meslinge vaksine og at det fører til autisme har det aldri vært påvist ein samanheng. Artikkelen du viser til om rester av meslingevaksiner i tarmen hos autister viser ikkje at det er ein samanheng mellom MMR vaksine og at
nokon utviklar autisme, men at autistar kan ha ein unormal antistoff reaksjon. Dette er forøvrig berre eit abstrakt, altså ein
KORT oppsumering av studien, og det er vanskeleg å trekke ein konklusjon ut frå dette. Det vanlege vil vera å bestille heile studien på bakgrunn av abstraktet, lesa heile artikkelen, sjekke kilder, og så konkludere......
Artikkelen frå morgonbladet seier følgende:
"Dr. Andrew Wakefield har ikke «hevdet» at MMR-vaksinen kan føre til autisme.Han har kun stilt et spørsmål om hvorvidt det kan være en sammenheng."
"Wakefield selv er faktisk en varm tilhenger av meslingvaksine. Hvorfor skriver ingen om det?"
Meir treng ein vel ikkje komentere den artikkelen.
Studien angående sykepleier som ikkje vil vaksinere seg, er ein liten studie frå Haifa/Hedera i Israel og omhandlar Kikhoste og Svineinfluensa vaksiner. Det som kjem fram er at dei følte at helsemyndighetene hadde feilinformert ang Svinevinfluensaen og at dei dermed ikkje stolte på all informasjonen som kom. Dei ville bestemme sjølv. Artikkelen uttrykker bekymring pga manglende vaksinereing, og haldningar som :"Kvifor skal eg valsinerer meg mot kikhoste berre fordi nokon andre smitta pasientar med dette" (Mi oversetjing) Forfattarane fremhever og at dette er ein liten studie frå eit lite område i Israel og ikkje kan generaliserast.
Artiklene frå Whale to komenterer eg ikkje då eg anser det som ein lite seriøs stad og hente informasjon. Dette sa eg noko om heilt i starten av svaret.
Ellers så har Bidalaka svart deg utfyllande og godt på resten, så der signerer eg berre hennar svar.
Eg vil forøvrig oppmuntre deg til å verkeleg lese artikklane du legg ut linkar til. Det kan virke som om du fleire gonger ikkje har lest dei skikkeleg. (Vitamin A, Zink-mangel, artikkelen i morgenbladet......)