Va hos jordmor idag *redd*

Septemberkansje

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Var på første time hos jordmor idag,spurte om ho kunne finne hjertelyden,ho prøvde men fant den ikkje :( så nå er jeg så redd for at det ikke er noe liv lenger...er 10 +2 idag,men ifølge ultralyden for 2 uker siden så er jeg idag 11+2...når er det normalt å høre hjertelyden?når fikk dere høre den sjå lege/jordmor???

Legen min gadd ikke prøve engang da jeg var der 11+5 "siden man ikke alltid finner den før uke12"... men hadde finni den hjemme så brydde meg ikke så mye om det . Skjønner du ble engstelig da, men husk at nurket er rundt 5 cm bak tarmer og diverse enda så ikke lett å finne hjertelyd. og har du morkaka festa på framveggen kan det ta enda lenger tid før du hører den

Jm igår spurte om hun skulle prøve å finne hjertelyden og sa at jeg ikke måtte bli engstlig vist hun ikke fant den for d var veldig usikkert om de fant eller ikke. Men jeg er 12+5. Hadde å en venninde som jm ikke fant hjertelyden på i uie 12, men der var et friskt barn på OUL :-)

Termin 4.januar ❤

Legen min gadd ikke prøve engang da jeg var der 11+5 "siden man ikke alltid finner den før uke12"... men hadde finni den hjemme så brydde meg ikke så mye om det . Skjønner du ble engstelig da, men husk at nurket er rundt 5 cm bak tarmer og diverse enda så ikke lett å finne hjertelyd. og har du morkaka festa på framveggen kan det ta enda lenger tid før du hører den
Takk for svar :) så da kan det være normalt å ikke finne hjertelyden på denne tiden? Skal på ultralyd neste onsdag,så håper jaffal det er noe der da :) skulle aldri spurt henne om å finne den,blei jo så redd når eg gikk ut derfrå med mye bøker å info,men ingen hjertelyd !

Jeg var hos jordmor 11+6 å ho var ikke intr i å leite etter hjertelyd før uke 15.. Så er nok normalt at den er vanskelig å finne da ..

<3 venter en vinterbebi <3

De fleste JM pleier ikke å lete etter hjertelyd så tidlig. Husker min JM lette i uke 13 og sa tydelig at jeg ikke måtte bli bekymra om hun ikke fant. Hun brukte lang tid men fant til slutt

Sent from my iPhone using BV Forum

Jm fant ikke min heller i dag. 12+4

<3Gutt&Jente 2005. Gutt 2008<3
Bonusbarna jente 2002&gutt 2006
<3 termin 06.01.15<3

Veldig vanlig å ikke finne så tidlig altså, så ikke bekymre deg unødig :) Jeg fant hjertelyd i går, men ingenting idag. Bekymrer meg ikke for det er enda så tidlig :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Legen min nekter å prøve så tidlig pga nettopp unødig bekymring. Spirer liker ikke at mor er bekymret.
Alt er nok bra :)

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Sniker. Men min lege og jm vil hellee ikke prøve før etter uke 14. Nettopp fordi det kan være vanskelig. Og finner man den ikke skaper den uro hos mor. Får du ikke ny time om 2 -3 uker da? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Var hos jm i går, men hun ville ikke prøve å finne den fordi hun ikke kom til å finne den med hennes dårlige apparat. Er 11+4.

Min jordmor leter ikke engan før uke 14-15 ford det er vanskelig å finne den så tidlig.

Jeg var hos jordmor i går 11+4, ho fant hjertelyd men sa ifra at det var ikke sikkert ho fikk det til ❤️❤️

Termin 13 januar❤️❤️

Det er veldig tidlig å lete etter hjertelyden, de fleste vil ikke lete så tidlig, for dumt å gjøre folk engstelige...

1. Mann skal bli storebror

Jeg var til jordmor idag, da prøvde hun, men hun fant ingenting.. Er 10+3 idag .. Jeg var heldigvis på tidlig ul, så fikk da se i forrige uke at der var masse liv, men hun sa til meg idag at mest sannsynlig så ville hun ikke finne den ..

Kan være at morkaka ligger frem i livmoren, da kan dem ikke høre det selv om det er der ;)
Alt er nok bra skal du se og du hører nok lyden snart :D

Back
Topp