Vært på UL idag!

Veldig!! Men det er fortsatt i bakhodet at det kan gå galt. Men kan ikke tenke på det hele tiden. Blir jo smårar!
 
Hurra! :D
 
Så gøy!! Vi skal på ul på tirsdag! mannen var såå spent! haha.. Er vel ikke mye mer enn en prikk og et hjerte som dunker?

Foresten så kan man ta det ganske med ro når man har hørt hjertet slå - da er det mange ting som kunne gått galt som ikke har gått galt :) mest sannsynlig går det helt fint faktisk :):)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: WCE
Så gøy!! Vi skal på ul på tirsdag! mannen var såå spent! haha.. Er vel ikke mye mer enn en prikk og et hjerte som dunker?

Foresten så kan man ta det ganske med ro når man har hørt hjertet slå - da er det mange ting som kunne gått galt som ikke har gått galt :) mest sannsynlig går det helt fint faktisk :):)


Sent from my iPhone using BV Forum
Det var plommesekken, en liten prikk som hang på den og noe som pulserte :D Men det holdt det! Men med sønnen min fikk jeg et mye klarere bilde i uke 6, trolig fordi det denne gangen har fester seg lenger opp. Det er mye som har gått riktig til nå, ja :) Men har hørt om flere som har mistet etter påvist hjerteaktivitet :( Men men, må jo satse på at det går bra :D
 
såå spendenne! hjerte begynner å banke i uke 5. Det største abortfaren er over ved uke 12 :) Første time hos fastlegen er i uke 12 og siden er det gratis ultralyd i uke 17-20.
 
såå spendenne! hjerte begynner å banke i uke 5. Det største abortfaren er over ved uke 12 :) Første time hos fastlegen er i uke 12 og siden er det gratis ultralyd i uke 17-20.

Faren er mindre for abort før uke 12 hvis man har sett hjertet banke på ul... Mange av abortene før uke 12 skjer nettopp fordi hjertet ikke begynner å slå som det skal...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ojj dette visste jeg ikke!!!:) Dette blir så spennende!!!! Gratulerer:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Gratulerer med å ha hele to bankende hjerter i kroppen! :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp