Vært på TUL i dag:-)

Der jeg går tar de fra 6+0, men det kan være de ikke finner hjerteslag den uken selv om alt er bra. Så bare vær forberedt på det. :) Veldig mye mer å se på UL nærmere 8. ;)
Ja, det sa han til meg også. Og at noen er det vanskeligere å se på enn andre. I uke 8 ser man jo nesten en liten bamsemums med hjerte,så utviklingen er jo enorm på noen få uker...
 
Og så et bankende fint hjerte ❤️ 6+2
Og han sa at det er ihvertfall 90 % sjanse for at denne krabaten ser dagens lys, når det er sett et bankende hjerte. Han sa også at når Hcg er over 1900, ser man oftest hjerte,hvis det slår.
Nå kan skuldrene senkes ❤️❤️
Så godt da❤️ kan nesten ikke vente til jeg skal på tul. Har ikke bestemt dato enda, da jeg må få turnusen min først, men det blir nok ikke før uke 11 uansett. Det er sååååå lenge til:dead:
 
Så herlig :love7 Jeg synes dagene går veldig tregt.... Gleder meg til å få en bekreftelse på at det er noe inni der :happy:
 
Gled deg [emoji173]️ Jeg gikk til min private gyn, men han har avtale med det offentlige,så jeg fikk henvisning av fastlege. Betalte 62 kr

[emoji173]️ Åh så supert [emoji5] må du få ny henvisning hvis du skal ta flere TUL?
 
[emoji173]️ Åh så supert [emoji5] må du få ny henvisning hvis du skal ta flere TUL?
Jeg tror ikke det,for da ligger jeg allerede inne i systemet hans. Fått time til TUL på Ahus i uke 13, så vet ikke om det trengs flere UL før den tid. Får jo ekstra oppfølging pga MA uke 19 i fjor. Det er kun for å trygge meg,for jeg er ikke ekstra utsatt for at det skal skje igjen.
 
Back
Topp