Vært på TUL i dag:-)

Og så et bankende fint hjerte ❤️ 6+2
Og han sa at det er ihvertfall 90 % sjanse for at denne krabaten ser dagens lys, når det er sett et bankende hjerte. Han sa også at når Hcg er over 1900, ser man oftest hjerte,hvis det slår.
Nå kan skuldrene senkes ❤️❤️
Åååh, gratulerer! Nesten så jeg får lyst til å fremskynde timen min :hilarious: Jeg skal ikke på tul før jeg er 8+1:facepalm:
 
Åh så stas [emoji7] Har time til tul når jeg er 6+2 også [emoji173]️
 
Gratulerer med vel overstått UL. :D
 
[emoji173]️Åå så herlig[emoji7] gratulerer[emoji7] håper å se det samme på mandag når jeg er 6+2[emoji173]️ er så spent! Fikk du henvisning så du fikk det dekket eller gikk du privat?
 
Må le litt av at vi er så mange som skal på UL når vi er 6+2 (melder meg jeg og, 6+2 på UL på onsdag. :p)
 
Gratulerer! Hjerteblink er verdens herligste følelse! :)
Endelig skuldrene ett hakk lavere.
Har ikke TUL før om 3,5 uke.
Er såååå leeeenge å vente! :wideyed:
 
Jeg skal ikke før 7+6. Det er leeeenge til. Er 4+0 nå. Fikk lyst til å fremskynde det. Er 6+2 det tidligste man kan dra?
 
Jeg skal ikke før 7+6. Det er leeeenge til. Er 4+0 nå. Fikk lyst til å fremskynde det. Er 6+2 det tidligste man kan dra?

Der jeg går tar de fra 6+0, men det kan være de ikke finner hjerteslag den uken selv om alt er bra. Så bare vær forberedt på det. :) Veldig mye mer å se på UL nærmere 8. ;)
 
Jeg er vel 7+1 når jeg skal inn neste torsdag. Blir spennende
 
Så herlig! Gratulerer [emoji173]️ Jeg skal neste uke når jeg er 6+1 (6+5 ifølge menstermin som sykehuset tok utgangspunkt i). Er så spent!! Både gruer og gleder meg.
 
[emoji173]️Åå så herlig[emoji7] gratulerer[emoji7] håper å se det samme på mandag når jeg er 6+2[emoji173]️ er så spent! Fikk du henvisning så du fikk det dekket eller gikk du privat?
Gled deg ❤️ Jeg gikk til min private gyn, men han har avtale med det offentlige,så jeg fikk henvisning av fastlege. Betalte 62 kr
 
Back
Topp