Vært på tidlig UL :)

Da var det unnagjort :) bankende hjerte og bevegelse ❤️
Utifra mens var jeg 7+4, utifra hennes målinger var jeg 8+3.
Jeg tror jeg er ca 8+0 ;) hadde positiv eggløsningstest 18 & 19 mai :) så tipper befruktning rundt 20 ;)

Men dog foreløpig alt godt :) ❤️
Veldig beroligende :) ❤️
Så gøy :) bestandig like gøy og godt å se liv :)
Her vet jeg med sikkerhet at befruktningen fant sted den 21 :p :-D
 
Da har jeg vært på ultralyd, innvendig og det var det et bankende hjerte <3 Noe som var veldig godt å se! Alt så normalt of fint ut, og det stemte med 9+4 :) Jeg har vært litt bekymret fordi jeg tok CT helt i begynnelsen av graviditeten. Så legen har sendt søknad til Oslo for fosterdiagnostikk (?) bare for å være 100% sikker? Vet ikke helt hva jeg tenker jeg..
 
Da har jeg vært på ultralyd, innvendig og det var det et bankende hjerte <3 Noe som var veldig godt å se! Alt så normalt of fint ut, og det stemte med 9+4 :) Jeg har vært litt bekymret fordi jeg tok CT helt i begynnelsen av graviditeten. Så legen har sendt søknad til Oslo for fosterdiagnostikk (?) bare for å være 100% sikker? Vet ikke helt hva jeg tenker jeg..

Så bra at det gikk bra!! :) Deilig at du ikke ble satt tilbake! Tenk, bare 3 uker igjen til du er over de magiske 12. Hohooo!

Jeg kan dessverre ikke noe om CT i forhold til graviditet. :(
 
Da har jeg vært på ultralyd, innvendig og det var det et bankende hjerte <3 Noe som var veldig godt å se! Alt så normalt of fint ut, og det stemte med 9+4 :) Jeg har vært litt bekymret fordi jeg tok CT helt i begynnelsen av graviditeten. Så legen har sendt søknad til Oslo for fosterdiagnostikk (?) bare for å være 100% sikker? Vet ikke helt hva jeg tenker jeg..

Var de informert om din graviditet når de tok CT?
I all hovedsak går det stort sett greit.
Jeg var i båtulykke dagen etter positiv test med min første. De måtte da ta røntgen av bekkenet. Jeg fikk litt halvsløv fortalt at jeg var gravid så de senket strålingen maks.
Jeg ble ikke sendt for fosterdiagnostikk. Men sjekket opp litt på egenhånd. Hvilken dose stråling jeg var utsatt for også ringte jeg strålevernet. De har kompetent info ;)
Har all tro på at dette er gått greit ❤️
 
Tror det er svært liten sjanse for at 1 CT behandling har skadet fosteret, men de vil vel være på den sikre siden. Da vurderer de nok risikoen for å utføre fosterdiagnosikk mot risikoen for at CT kan ha skadet barnet. Lykke til :)
 
Var de informert om din graviditet når de tok CT?
I all hovedsak går det stort sett greit.
Jeg var i båtulykke dagen etter positiv test med min første. De måtte da ta røntgen av bekkenet. Jeg fikk litt halvsløv fortalt at jeg var gravid så de senket strålingen maks.
Jeg ble ikke sendt for fosterdiagnostikk. Men sjekket opp litt på egenhånd. Hvilken dose stråling jeg var utsatt for også ringte jeg strålevernet. De har kompetent info ;)
Har all tro på at dette er gått greit ❤️
Jeg visste ikke seøv at jeg var gravid da. Ut ifra egne beregninger var jeg i uke 5 når jeg tok CT, fant ut at jeg var gravid i uke 6. Håper på litt sikre svar at alt er i orden, så jeg kan glede meg masse :) 10+1 nå
 
Så kjekt gratulerer
 
Back
Topp