Vært på tidlig UL idag

Så spennende! Gratulerer [emoji4] Hvor langt på vei er du?

Takk..! Jeg trodde jeg var 9 imorgen, men UL viste 7+6. Kan hende at de bare er litt små også, så forholder meg til gamle termin frem til den ordinære UL [emoji4]
 
Det er jo virkelig HELT utrolig! Åh jeg hadde svimt av tror jeg. Kan tenke meg du og dere er totalt i sjokk.
Men alderen....? Ville ikke akkurat sagt at 32 var så voldsomt!

Ja, det var godt at jeg var skikkelig planta i stolen, for å si det sånn..! Hehe. Det går nok litt tid før vi forstår hva som er på gang [emoji85]

Enig i at ikke 32 er så voldsomt! Men hun mente det altså.
 
Du får gi to største ansvaret for en hver :joyful:

Det blir vilt, men veldig koselig, da! :)

Haha, ja, de har fått beskjed om idag at nå er det bare å brette opp armene! De visste at vi skulle på UL idag, så vi måtte jo nesten fortelle om resultate(ne) også [emoji4]
 
Tusen takk alle sammen!

Det tar nok tid før vi klarer å forstå dette helt, det føles helt absurd [emoji85]
Egentlig var vi fornøyde med de 3 vi har, så en nr 4 var en overraskelse.... som viste seg å være dobbel surprise [emoji1479][emoji85]
 
Så moro! :) Dette er sånn man hører om, men tenker at en aldri skal oppleve selv. Gratulerer og tillykke! ❤️
 
Så moro! :) Dette er sånn man hører om, men tenker at en aldri skal oppleve selv. Gratulerer og tillykke! ❤️
 
Hipp, hurra[emoji322][emoji322] Så fantastisk! Vi har tvillinger fra før, men har fått bekreftet at det bare er en denne gangen:)
 
Hipp, hurra[emoji322][emoji322] Så fantastisk! Vi har tvillinger fra før, men har fått bekreftet at det bare er en denne gangen:)

Kan tenke meg at det er en liten lettelse [emoji28] Venninner av meg forteller at det var noe ganske annet med én enn med to av gangen i permisjon.. Jeg grugleder meg [emoji28][emoji85]
 
Kan tenke meg at det er en liten lettelse [emoji28] Venninner av meg forteller at det var noe ganske annet med én enn med to av gangen i permisjon.. Jeg grugleder meg [emoji28][emoji85]

Sammenlignet med permisjon med en er det jo mye tyngre... to som griner, to som må mates, to som skal gjøres klar og to som skal inn i bilen (pluss alle de andre barna som krever sitt)..

MEN, om man legger det til side og fokuserer på det positive så er det MAGISK[emoji173]️ Dere er så heldig. Tenk, to å kose med? Og så har de så mye glede av hverandre. Du får tid til å drikke kaffe, mens de to ligger sammen på gulvet:) er man to på gulvet er det gøyere enn å ligge der alene :)

Kjipt at man som flerlingforeldre ikke får særlig med ekstra perm.. jeg tok ut 80% lønn og dermed hadde 7 uker ekstra perm.. disse ukene fikk far sånn at han var hjemme i 2+7 uker sammen med meg:) det var deilig og nødvendig:)

Vet du om de er en eller toegget?
 
Så gøy [emoji122][emoji7]
 
Gratulerer :D har venta på tvillingene her inne:p det måtte jo være noen som skal ha tvillinger her og :D
 
Back
Topp