Vært på tidlig UL idag

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Og det viste seg å være TO! Jeg er helt i sjokk! Dvs 5 barn tilsammen i vårt lille hus.. Jeg både ler og griner!

Er vi noen flere? Kanskje noen som har tvillinger før?

Slenger med et lite bilde, ikke lett å se noe ennå.
08bfa9ad35d1ff6135fdb4e390ab3a27.jpg
 
Oi så spennende! [emoji1]gjenstår å se her hvor mange som er der inne [emoji23]
 
Grattis [emoji7][emoji173]️
 
Og det viste seg å være TO! Jeg er helt i sjokk! Dvs 5 barn tilsammen i vårt lille hus.. Jeg både ler og griner!

Er vi noen flere? Kanskje noen som har tvillinger før?

Slenger med et lite bilde, ikke lett å se noe ennå.
08bfa9ad35d1ff6135fdb4e390ab3a27.jpg

Spennende [emoji16][emoji16][emoji1319]gratulerer [emoji254]skjønner du både ler og griner [emoji16][emoji171]
 
Oj! Skrekkblandet fryd kan jeg tenke meg [emoji16][emoji7] gratulerer så mye med to [emoji173]️[emoji173]️
 
Åååh, frysninger! Hadde du ingen mistanke? Skjønner godt at du både ler og gråter med nummer fire og FEM på vei! Hvor gamle er søsknene?
 
Så spennende! Har du/dere tvillinger i familien fra før?

Mannens mamma er tvilling. Men det er visstnok ikke arvelig, hvertfall når de ikke er eneggede mente gynekologen idag. Hun mente det var alderen [emoji28][emoji1479] Jeg er 32.
 
Åååh, frysninger! Hadde du ingen mistanke? Skjønner godt at du både ler og gråter med nummer fire og FEM på vei! Hvor gamle er søsknene?

Nei, ingen mistanke, men jeg drømte det en natt, og fikk litt panikk.. men ikke i nærheten av så panikk som jeg fikk idag [emoji28][emoji85]

Søsken er:
Bonus gutt 9 år
Eldste jenta mi 8 år
Gutten vår som fyller 2 i høst

Dette blir helt vilt... [emoji85]
 
Nei, ingen mistanke, men jeg drømte det en natt, og fikk litt panikk.. men ikke i nærheten av så panikk som jeg fikk idag [emoji28][emoji85]

Søsken er:
Bonus gutt 9 år
Eldste jenta mi 8 år
Gutten vår som fyller 2 i høst

Dette blir helt vilt... [emoji85]
Blir sikkert en helt fantastisk gjeng[emoji171]
 
Det er jo virkelig HELT utrolig! Åh jeg hadde svimt av tror jeg. Kan tenke meg du og dere er totalt i sjokk.
Men alderen....? Ville ikke akkurat sagt at 32 var så voldsomt!
 
Gratulerer! [emoji3][emoji3] Så spennende! Dobbel lykke [emoji173]️[emoji173]️
 
Nei, ingen mistanke, men jeg drømte det en natt, og fikk litt panikk.. men ikke i nærheten av så panikk som jeg fikk idag [emoji28][emoji85]

Søsken er:
Bonus gutt 9 år
Eldste jenta mi 8 år
Gutten vår som fyller 2 i høst

Dette blir helt vilt... [emoji85]

Du får gi to største ansvaret for en hver :joyful:

Det blir vilt, men veldig koselig, da! :)
 
Gratulerer! :joyful::Heartred
 
Yey! Gratulerer! Dette blir bra vet du!
 
Back
Topp