Så nydelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så nydelig
Ja, vi bor virkelig flott til!Så nydelig![]()
Har dere planer om å flytte?Ja, vi bor virkelig flott til!kommer til å savne havet om vi flytter til innlandet der sambo er fra.... Kommer til å føle meg kvalt under høye fjell og grantrær
![]()
Ja, vi bor kun her fordi vi studerer herHar dere planer om å flytte?
Ok det forstår jegJa, vi bor kun her fordi vi studerer hervil bo nærmere familie når vi er ferdig med studiene
![]()
Ja, vi bor virkelig flott til!kommer til å savne havet om vi flytter til innlandet der sambo er fra.... Kommer til å føle meg kvalt under høye fjell og grantrær
![]()
Setermoen, BarduHvor er det mannen er fra da?
Setermoen, Bardufin plass i grunn, men omringet av fjell.
For meg som er vokst opp ved havet er det litt merkelig å ikke ha utsikt til havetAah.. i see.![]()
For meg som er vokst opp ved havet er det litt merkelig å ikke ha utsikt til haveter ei elv der da hehe
![]()
Ja, er noe med hva man er vant til..Skjønner den. Er oppvokst med fjell rundt meg, og en liten fjordarm. Så jeg savner de trønderske skoger. Er ikke akkurat flust av skog her.men det går..
Alt som normalt med andre ord?Det regner og er kjølig..
Nydelig!
Blir så rått når det er tåke.. Brrrr!Her er det kaldt idag!! 5grader og tåke! Brrr
Blir så rått når det er tåke.. Brrrr!