Været

Ja, vi bor virkelig flott til! :) kommer til å savne havet om vi flytter til innlandet der sambo er fra.... Kommer til å føle meg kvalt under høye fjell og grantrær :p

Ja, vi bor virkelig flott til! :) kommer til å savne havet om vi flytter til innlandet der sambo er fra.... Kommer til å føle meg kvalt under høye fjell og grantrær :p

Hvor er det mannen er fra da?

For meg som er vokst opp ved havet er det litt merkelig å ikke ha utsikt til havet :p er ei elv der da hehe :p

Skjønner den. Er oppvokst med fjell rundt meg, og en liten fjordarm. Så jeg savner de trønderske skoger. Er ikke akkurat flust av skog her. :p men det går..

Skjønner den. Er oppvokst med fjell rundt meg, og en liten fjordarm. Så jeg savner de trønderske skoger. Er ikke akkurat flust av skog her. :p men det går..
Ja, er noe med hva man er vant til.. ☺️ nok av skau i bardu i alle fall :p men veldig fint på fjellet hvor hytta ligger, bare en drøy halvtimes tid fra svigers. Der er det et vann i alle fall :D

Fin sol idag, men jeg hadde en dårlig dag så det var rengsky over hodet mitt, haha.
Hadde håpet på sol til helga så vi kunne gått på tur, men det er meldt regn:(

ImageUploadedByBV Forum1412316220.066188.jpg
Utsikten min nå :)

Her er det kaldt idag!! 5grader og tåke! Brrr

Back
Topp