Været

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Ja, vi nordmenn er jo glad i å snakke om været, så hvorfor ikke? :p hvordan er været nå? Her begynner det virkelig å bygge seg opp en liten storm nå. Regnet pisker på vinduene og vinden uler. Koselig å sitte inne i slikt vær! Skal tenne litt stearinlys og kose meg i kveld ☺️

Blåser skikkelig her også! Men for øyeblikket er det sol:) vært noen regnbyger tidligere:p

Blåser skikkelig her også! Men for øyeblikket er det sol:) vært noen regnbyger tidligere:p
Er det meldt storm hos dere? Skulle vist ta seg veldig opp i løpet av kvelden og natta.

Har vært av/på med regn i hele dag og mye vind. Nå blåser det og det regner skrått..

Her tordner deg og sitter uten strøm... Prøve å legge mini når eg selv ikkje klarer å være rolig = screwed.......

Forøyblikket er det opplett og nesten vindstille.. Men varierer veldig fra ekstrem vind, regn og torden til å kunne se blå himmel innemellom..

Kjenner jeg er glad de er ferdig å bytte taket og har tatt ned stillaset her, hadde nok skrangla godt i det i natt med denne vinden :p

Jepp, uten strøm.. det var lydnedslag rett bortenfor huset.. sånt som skjer ;) hadde heldigvis kokt vann til mini på termos, ellers hadde han ikkje fått seg grøt.. men bare en time til så er den tilbake...

Skikkelig regn og tåke ved Gardermoen i dag. Ellers mye vind!! Og så begynner det å bli kaldt ute :-/ merker at jeg må beregne litt mer tid på å få bilen klar før jeg kjører avgårde til jobb... Har aldri tenkt over at det går med litt tid på å tørke vekk dugg fra rutene :P men har aldri kjørt til inn før nå så :-P

Passelig her, rundt 10 grader og sol da vi var ute idag:)

Blåser skikkelig her også. Grillen veltet og stangen på den nedslåtte parasollen knakk i dag. Og møblene blåser veggimellom.

Sent from my iPhone using BV Forum

Blåser skikkelig her også. Grillen veltet og stangen på den nedslåtte parasollen knakk i dag. Og møblene blåser veggimellom.

Sent from my iPhone using BV Forum
Der sier du noe, burde kanskje redde grillen som står ute på verandaen........

Blåser som pokkern! Og så helt vindstille, for så å blåse opp igjen. Vært varmt i dag da, 17 grader. :)

Blåser som pokkern! Og så helt vindstille, for så å blåse opp igjen. Vært varmt i dag da, 17 grader. :)
17 grader??? :o er jo en god sommerdag det :p

Det pissregner, for å si det godt. Herlig å holde seg inne, burde tent stearinlys :-)

Back
Topp