Våt truse

Lillemor89

Blir kjent med forumet
Har et litt rart spm.. :p igår når jeg var på jobb så satt vi på vaktrommet i ca 45 min før vi begynte, så gikk jeg på toalettet etterpå. Da var trusen helt våt, hva kan det være? Er 99% sikker på at det ikke var utflod eller urin. Luktet ingenting og har ikke kommet noe mer. Kan det være noe lekkasje av fostervann eller noe sånt? Eller er det helt vanlig? Jeg er førstegangs, så er helt blank :p Kjenner liv som normalt.

Støtt og stadig våt her også :P

Er veldig tynt utflod, føles noen ganger ut som om jeg har tisset på meg. Noen ganger kan det lukte, andre ganger ikke...

Men ta på bind og ta kontakt med føden eller poliklinikken og hør med de. Hadde det vært fostervann hadde det nok forsatt å lekke.

Jeg hadde det samme for noen uker siden.. Trusa var helt våt. Luktet ikke, var ikke urin.. men helt blank. Jeg trodde jo det var fostervannslekkasje, og fikk sjekka det. Men det var det ikke. Da sa de det var helt normalt med tyntflytende utflod som ser helt vått ut i trusa. Og sa jeg burde begynne med truseinnlegg :) Har det fortsatt!

Det lukter visst søtlig av fostervann, de på føden kjenner fort forskjellen.
Har også veldig tynn utflod til tider, er helt normalt.

Hver dag når jeg går av toget etter jobb kjenner jeg det renner i trusa. Utrolig irriterende, er liksom 300m hjemmefra og skal rett inn på do når jeg kommer hjem. Synes truseinnlegg er så klamt og ekkelt å ha på så må vell bare godta å skifte truse hver gang jeg kommer inn døra:p

Hver dag når jeg går av toget etter jobb kjenner jeg det renner i trusa. Utrolig irriterende, er liksom 300m hjemmefra og skal rett inn på do når jeg kommer hjem. Synes truseinnlegg er så klamt og ekkelt å ha på så må vell bare godta å skifte truse hver gang jeg kommer inn døra:p

Det er kun utflod.
Jeg er en av de få nordmenn som dessverre har en del utflod.
Mer enn normalt.
Det er sånn det er for meg, etter å ha sittet stille en stund, så drypper det når jeg reiser meg og er i bevegelse.
Jeg må bytte truse ofte hver dag, jeg nekter å gå med truseinnlegg da det gjør at det blir klamt, og får mer utflod, og svetter.
Går kun med bomullsundertøy :)
Hvis dere ser at dere får mer utflod eller mer tyntflytende, så prøv gjerne bomull mot huden, og en ordentlig truse, ikke en strek :p

Det er nok utflod, men om det fortsetter å komme like mye, få det sjekka. Har og hatt et par sånne runder. Om det fortsetter, ta på bind og ta m til føden. De kan visst lukte om det er fostervann...

Dere som ikke liker truseinnlegg: vet at det finnes truseinnlegg som er flergangs av bomull el bambus? Kneppes i trusa. Er veldig mye mer miljøvennlig og behagelig. De har masse på etsy og blant annet Www. Lillegullbleier.no har.

Dere som ikke liker truseinnlegg: vet at det finnes truseinnlegg som er flergangs av bomull el bambus? Kneppes i trusa. Er veldig mye mer miljøvennlig og behagelig. De har masse på etsy og blant annet Www. Lillegullbleier.no har.

Bomull blir jo bare som å ta på deg to truser? :)
Jeg bruker heller bomullsundertøy og passer på at det får "godt med luft", altså går ikke med trange bukser eller tangatruser, inlegg eller ei, liker ikke at det er vått, uansett! :)
Hvis jeg vet at jeg skal på voldsomme aktiviteter eller noe, så bruker jeg bare ett lite, tynt lag med papir :)

Endelig noen som har lurt på det samme som jeg ikke har turt å spørre om :D Syns det blir fort klamt å ha på truseinnlegg, blir som bind og det får jeg utslett av, så har blitt vant til å måtte bytte truse 1 gang om dagen, litt irriterende å kjenne/tro at man har tissa på seg, men lukter jo heldigvis ingenting..

Back
Topp