Vårsko

er litt der jeg og, har ikke turt det enda siden jeg ikke har helt kontroll på hvordan føttene deres er. MEN.. kjøpte jo støvler til eldste idag :D På øyemål. Passa fint. Men støvler er det ikke så veldig farlig med på 3-4-åringer, da. Så lenge de ikke er veldig trange eller kipper.

Tenkte å stikke innom eurosko, skofus eller shoeday jeg. Eller muligens xxl... se hva de har først.. Noen år har de mye bra på xxl, men ikke hvert år.
Er derfor jeg vil i butikk. Lettere å bytte å. Måtte kjøpe vintersko til mary plutselig hadde ho vokst. Kjøpte på Coop obs. Lett å bytte til en annen størrelse, lettere å prøve hjemme.
Skal prøve å få dratt til uka eller neste helg å få kjøpt til ho. Drar til Larvik der har de kavat sko. Blir enten det eller ecco.
Hun skal ha et par somme sko å de kjøper jeg på en butikk i Tønsberg, de selger merke sko til outlett priser[emoji4]

Er derfor jeg vil i butikk. Lettere å bytte å. Måtte kjøpe vintersko til mary plutselig hadde ho vokst. Kjøpte på Coop obs. Lett å bytte til en annen størrelse, lettere å prøve hjemme.
Skal prøve å få dratt til uka eller neste helg å få kjøpt til ho. Drar til Larvik der har de kavat sko. Blir enten det eller ecco.
Hun skal ha et par somme sko å de kjøper jeg på en butikk i Tønsberg, de selger merke sko til outlett priser[emoji4]
Så kjekt med outletpriser:)

De synes jeg var veldig fine :) Brunt er jo veldig praktisk, passer til alle andre farger.

Ja, men liker ikke de lilla. Er ikke glad i lilla, missliker egentlig den fargen. Og hvitt går til alt ho har
Jeg digger lilla, støvlilla :D Men det går ikke til alt, nei.. da må det være jordfarger, sort eller hvitt.
Jeg går sikkert for brunt :)

skjønner folk er skeptisk til netthandel,men går glipp av mye tilbud da. Jeg fikk Kavat til mine på 30% for eks :)

Åhh likte godt de med blomster fra skofus
veldig søte ja :) Tror jeg går for den skobutikken, de hadde så mye fint. Og til OK priser (rundt 500 i gj.snitt, vel).
Men ingen goretexsko der, da, det blir mer sko til turer og bilkjøring osv.

Må finne noen vanntette til bhg :) Har vinterskoene enda, men de blir nok for varme om en måneds tid.

skjønner folk er skeptisk til netthandel,men går glipp av mye tilbud da. Jeg fikk Kavat til mine på 30% for eks :)
sant det :) Jeg kjøper mye klær på nett, sparer mye.

Back
Topp