Hei,
Er det noen som kan anbefale en god vårpose til vognen?[emoji4]
Er det noen som kan anbefale en god vårpose til vognen?[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vanlig voksi classic, er den bare til vintersbruk den da? Ikke tenkt på at det er forskjellige poser, tenkte man bare kledde de mindre i posen.
Takk for svarMan må vell ikke ha egen vår/høstpose, men den vi har som vinterpose er kjempevarm, så kunne aldri brukt den når gradestokken bikker 14-15 grader. Bruker også vårposen på sommerdager som er litt kjølige og sommerkvelder ute på tur f.eks, i stedet for teppe over![]()
Jeg har vanlig voksi classic, er den bare til vintersbruk den da? Ikke tenkt på at det er forskjellige poser, tenkte man bare kledde de mindre i posen.
Denne fra Easygrow er fantastisk myk og deilig. Kan forlenges, så kan brukes lenge
![]()
Idag som det er 8grader har vi kun brukt body, strømpis, votter og lue. Så betyr vel at vi må finne på noe. Men vet man kan bytte ut dyna til sommerdyne, altså inni posen.Voksi posen vi har er kjempe varm[emoji53] hun ligger med body, tynn jakke, strømpebukse og lue og er utrolig varm.
Idag som det er 8grader har vi kun brukt body, strømpis, votter og lue. Så betyr vel at vi må finne på noe. Men vet man kan bytte ut dyna til sommerdyne, altså inni posen.
Posen jeg har er av den gamle typen til voksi. Den har dyne inni som er tykk, også kan man bytte den til tynn..Bruker dere dyne i posen?? Har jeg ikke tenkt på..
Posen jeg har er av den gamle typen til voksi. Den har dyne inni som er tykk, også kan man bytte den til tynn..![]()
Idag som det er 8grader har vi kun brukt body, strømpis, votter og lue. Så betyr vel at vi må finne på noe. Men vet man kan bytte ut dyna til sommerdyne, altså inni posen.
Den har vi og. Veldig god pose på vår og sommerDenne fra Easygrow er fantastisk myk og deilig. Kan forlenges, så kan brukes lenge
![]()
Når sånn cirka slutter dere å bruke Voksi? Har ikke skjønt at det kan være lurt med vår-/sommerpose...
Her har temperaturen vært helt opp mot 6-7 varmegrader noen ganger. Burde jeg da ha tatt ut posen? Beklager dumme spørsmål.Jeg tenkte å slutte når det ble varmere enn 4-5 grader[emoji4]
Vi bruker posen i sånne temp, men kler mye mindre på lille oppi posen, blir lagt nedi med bare bomullstøy pluss, ull på hodet, hender og føtterHer har temperaturen vært helt opp mot 6-7 varmegrader noen ganger. Burde jeg da ha tatt ut posen? Beklager dumme spørsmål.
Smart! Takk for tips!Vi bruker posen i sånne temp, men kler mye mindre på lille oppi posen, blir lagt nedi med bare bomullstøy pluss, ull på hodet, hender og føtter![]()
Her har temperaturen vært helt opp mot 6-7 varmegrader noen ganger. Burde jeg da ha tatt ut posen? Beklager dumme spørsmål.