Vårpose

Denne fra Easygrow er fantastisk myk og deilig. Kan forlenges, så kan brukes lenge :)
74e16c96f4cb3a048d20cf255157c8a3.jpg

Jeg har vanlig voksi classic, er den bare til vintersbruk den da? Ikke tenkt på at det er forskjellige poser, tenkte man bare kledde de mindre i posen.

Jeg har vanlig voksi classic, er den bare til vintersbruk den da? Ikke tenkt på at det er forskjellige poser, tenkte man bare kledde de mindre i posen.

Man må vell ikke ha egen vår/høstpose, men den vi har som vinterpose er kjempevarm, så kunne aldri brukt den når gradestokken bikker 14-15 grader. Bruker også vårposen på sommerdager som er litt kjølige og sommerkvelder ute på tur f.eks, i stedet for teppe over :)

Man må vell ikke ha egen vår/høstpose, men den vi har som vinterpose er kjempevarm, så kunne aldri brukt den når gradestokken bikker 14-15 grader. Bruker også vårposen på sommerdager som er litt kjølige og sommerkvelder ute på tur f.eks, i stedet for teppe over :)
Takk for svar:) da skal jeg sjekke litt!

Voksi posen vi har er kjempe varm[emoji53] hun ligger med body, tynn jakke, strømpebukse og lue og er utrolig varm.

Denne fra Easygrow er fantastisk myk og deilig. Kan forlenges, så kan brukes lenge :)
74e16c96f4cb3a048d20cf255157c8a3.jpg

Sniker i fra Juni, men denne kjøpte jeg på tilbud på babybanden nå nettopp :D hørt mye bra om den!

Voksi posen vi har er kjempe varm[emoji53] hun ligger med body, tynn jakke, strømpebukse og lue og er utrolig varm.
Idag som det er 8grader har vi kun brukt body, strømpis, votter og lue. Så betyr vel at vi må finne på noe. Men vet man kan bytte ut dyna til sommerdyne, altså inni posen.

Jeg har ikke kunnet bruke voksiposen når det har vært mildt/varmt ute. De to andre har vært året når det har blitt vår. Da har vi kun brukt godt yttertøy og pledd. De har ikke vært så interessert i å sitte i vognen likevel. Men hun her har Stokke sin vanlige vognpose. Nå har jeg lammeskinn inni posen-det bare tar jeg vekk om det blir varmere. Også kan hele overdelen av posen taes av etter behov. Den blir uansett ikke kjempevarm.

Idag som det er 8grader har vi kun brukt body, strømpis, votter og lue. Så betyr vel at vi må finne på noe. Men vet man kan bytte ut dyna til sommerdyne, altså inni posen.

Bruker dere dyne i posen?? Har jeg ikke tenkt på..

Når sånn cirka slutter dere å bruke Voksi? Har ikke skjønt at det kan være lurt med vår-/sommerpose...

Her har temperaturen vært helt opp mot 6-7 varmegrader noen ganger. Burde jeg da ha tatt ut posen? Beklager dumme spørsmål.
Vi bruker posen i sånne temp, men kler mye mindre på lille oppi posen, blir lagt nedi med bare bomullstøy pluss, ull på hodet, hender og føtter :)

Her har temperaturen vært helt opp mot 6-7 varmegrader noen ganger. Burde jeg da ha tatt ut posen? Beklager dumme spørsmål.

Når du selv må begynne å åpne opp glidelåsen i jakken og kjenner at det begynner å bli godt ute, kan du kjenne om også lille er varm. Kjenn i nakken om set er klamt. Jeg har aldri pleid å bytte til vårpose før det er over 10 grader. Har heller mindre på oppi posen da. Og mer klær på når det byttes over til neste pose ;)

Back
Topp