Skjult gruppe info!
Har sendt beskjed om at vi er klar for skjult gruppe i dag. Her er reglene for skjult gruppe: - Du må ha laget deg et nick. - Du må stå oppført på terminlisten - Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.) - Du må ha vært medlem på...
forum.babyverden.no
Bekymringstråd
Et sted å lufte tankene for alle oss som blir lett bekymra ❤️ :love017
forum.babyverden.no
Våre symptomer
Må jo ha en symptomtråd her inne! Jeg har faktisk vært uggen i dag, så håper så veldig at morgendagens strek reflekterer økte symptomer :nailbiting: :shy: Tidligere i dpo-land hadde jeg hodepine av og på og mensmurringer +luft i magen!
forum.babyverden.no
Trening som gravid
Hei. Venter mitt første barn og er veldig fersk i «graviditetsgamet». Jeg er 6+0, så det er fortsatt veldig tidlig i graviditeten. Jeg bor i utlandet og lurer på om rådene jeg har fått er veldig konservative, eller om realiteten er at det er mange treningsøvelser/gruppetimer etc som ikke bør...
forum.babyverden.no
Barnevogn
Over gjennomsnittet interessert i barnevogner, har allerede hatt 4 ulike til min 2 1/2 åring :smiley-ashamed005 Hva slags vogn har dere tenkt å ha? Vi har nå bugaboo fox 5, men har ikke brukt liggedelen, så blir å beholde den! Skal kjøpe adaptere så vi får den høyere og en ny kalesje :Heartpink
forum.babyverden.no