Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig å se! HurraaaAlt så veldig bra ut på ultralyden, Lille hadde fine bevegelser og hjertet slo som bare det Vis vedlegget 419781
Alt så veldig bra ut på ultralyden, Lille hadde fine bevegelser og hjertet slo som bare det Vis vedlegget 419781
Ååå, fine lille Hvor langt ble du målt?Alt så veldig bra ut på ultralyden, Lille hadde fine bevegelser og hjertet slo som bare det Vis vedlegget 419781
10+0 men hun mente den kunne være litt større, for den lå så sammenkrøllet. Men det stemmer jo godt det!Ååå, fine lille Hvor langt ble du målt?
Ja, helt perfekt!!10+0 men hun mente den kunne være litt større, for den nå så sammenkrøllet. Men det stemmer jo godt det!
Fantastisk bilde!Alt var fint på ul i dag Ble tilbydt NIPT test og takket ja, så får svar om 7-10 dager. Ble satt tre dager tilbake, så ny termin 14.06.24
Ja, jeg var helt imponert! Rart at lille nurket på 5 cm kan være så utviklet og fin alleredeFantastisk bilde!
Ja, det er jo helt lite menneske!Ja, jeg var helt imponert! Rart at lille nurket på 5 cm kan være så utviklet og fin allerede
Hvor mange uker er du?Ja, jeg var helt imponert! Rart at lille nurket på 5 cm kan være så utviklet og fin allerede
SelvfølgeligVis vedlegget 421129
12+0, fortsatt tomrom i topplokket - det har hen fra faren
Utrolig å se hvor "baby" de er allerede 11+411+2, målt til 11+4
Vis vedlegget 419501
Ja, virkeligUtrolig å se hvor "baby" de er allerede 11+4