Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig å se! HurraaaAlt så veldig bra ut på ultralyden, Lille hadde fine bevegelser og hjertet slo som bare det![]()
Vis vedlegget 419781

Alt så veldig bra ut på ultralyden, Lille hadde fine bevegelser og hjertet slo som bare det![]()
Vis vedlegget 419781
Ååå, fine lilleAlt så veldig bra ut på ultralyden, Lille hadde fine bevegelser og hjertet slo som bare det![]()
Vis vedlegget 419781
10+0 men hun mente den kunne være litt større, for den lå så sammenkrøllet. Men det stemmer jo godt det!Ååå, fine lilleHvor langt ble du målt?
Ja, helt perfekt!!10+0 men hun mente den kunne være litt større, for den nå så sammenkrøllet. Men det stemmer jo godt det!
Fantastisk bilde!Alt var fint på ul i dagBle tilbydt NIPT test og takket ja, så får svar om 7-10 dager. Ble satt tre dager tilbake, så ny termin 14.06.24

Ja, jeg var helt imponert! Rart at lille nurket på 5 cm kan være så utviklet og fin alleredeFantastisk bilde!![]()
Ja, det er jo helt lite menneske!Ja, jeg var helt imponert! Rart at lille nurket på 5 cm kan være så utviklet og fin allerede![]()
Hvor mange uker er du?Ja, jeg var helt imponert! Rart at lille nurket på 5 cm kan være så utviklet og fin allerede![]()
Selvfølgelig

Utrolig å se hvor "baby" de er allerede 11+4

Ja, virkeligUtrolig å se hvor "baby" de er allerede 11+4![]()