Utrolig flott bilde! Fin liten bamsemums <3Dagens bilde9+4
Så både hjertelyd og sprelling med armer og bein fra lille bamsemumsen
Vis vedlegget 385903
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig flott bilde! Fin liten bamsemums <3Dagens bilde9+4
Så både hjertelyd og sprelling med armer og bein fra lille bamsemumsen
Vis vedlegget 385903
Har ikke vært aktuelt enda i mitt tilfelle, men blir å legge UL-kontroller som fravær pga. legetime (som det jo er). Jeg får betalt fri for sånt, offentlig ansatt i sykehusFår dere betalt fra jobben for å gå på TUL?![]()
Heldig. Tror vi bare får lønnet de ordinære sjekkene og det man må gjøre helsemessig. Vi blir trekt for legetimer normalt ellers. Jobber i kommunen.Har ikke vært aktuelt enda i mitt tilfelle, men blir å legge UL-kontroller som fravær pga. legetime (som det jo er). Jeg får betalt fri for sånt, offentlig ansatt i sykehus![]()
Ikke helt logisk at det skal være så stor forskjellHeldig. Tror vi bare får lønnet de ordinære sjekkene og det man må gjøre helsemessig. Vi blir trekt for legetimer normalt ellers. Jobber i kommunen.
Ja, vi får såvidt gå til legen men ja, rart med ulikheter.Ikke helt logisk at det skal være så stor forskjellHar skjønt at det er en av fordelene med å jobbe i det offentlige.
Så fint bilde!Vår lille frøken 19 uker på vei herVis vedlegget 391420