Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
gratulerer. Ser ut som en lett kan ta en gjetting på kjønn utifra NUB-teorien
Åå så fint bilde [emoji173]
Åå så fint bilde [emoji173]
Nudelig lite nurk [emoji4]
Gleder meg sånn til det blir min tur på TUL [emoji1]
"enden" på ryggraden, den lille halen liksom. Det er noe med vinkelen på den ift ryggraden såvidt jeg husker. Ligger en den på forumet her og linker og sånn fra før. Kan lete senereHva mener du? Hva er NUB teorien?
"enden" på ryggraden, den lille halen liksom. Det er noe med vinkelen på den ift ryggraden såvidt jeg husker. Ligger en den på forumet her og linker og sånn fra før. Kan lete senere
Ja, må lese litt mer på hva som er hva, men syntes det var så tydelig på ditt bildeåhh? gjette på kjønn nå liksom? ble veldig nysgjerrig
Det jeg finner så skal NUB'en sees i posisjon ift ryggraden.prøvde å lese litt om det men ble ikke særlig klok! hva gjetter du da?
GratulererHer er min, ble justert til 6+0 (men jeg ble bare justert ned fra 6+1,så det var ikke store endringen). Ser ut som en knøtteliten reke... satser på at hun/han blir søtere med tiden.
Vis vedlegget 241737
Det jeg finner så skal NUB'en sees i posisjon ift ryggraden.
Dersom vinkelen er større enn 30 grader er det en gutt og med mindre vinkel enn 30 grader, rett ut eller ned er det jente.
kan hende jeg tenkte litt feil da, at det ikke var NUB jeg så sånn sett. Leste nå at det var 12-14 uker man så på den?? Trodde det var før det jeg.
Men tror isåfall jeg ville gjettet jente utifra det bildet
Koselig. Blir spennende å se utoverBåde jeg og sambo har jentefølelse, artig om det stemmer