Våre ultralydbilder <3

En tråd i 'Våre bilder og dagbøker' startet av Aili, 18 Jan 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Aili Glad i forumet Septemberhjertene 2018

Har ikke vært selv, men jeg skal på tul om 1 uke. Hadde vært koselig å samle UL bildene våre her:love7

2. Tulia Andre møte med forumet

bsby.png

Mitt første bilde, 6 uker, hjertet slo og da var jeg så lettet og gla.
    Jeg hadde veldig lav HCG økning og var sikker på at det ikke var noe der inni, så gleden ble stor da jeg med en gang så hjertet slå <3

• Liker Liker x 4
    • Hjertelig Hjertelig x 2
  3. Frk.rose Elsker forumet Septemberhjertene 2018 Himmelbarn

EF1A1DE9-2BD6-48D3-82F3-4B7138D5971A.jpeg Ul i uke 6+2 hjerte slo❤️

• Liker Liker x 5
  4. Spero Flørter med forumet

Vår første ul. Her ble jeg satt frem til 8 uker [emoji173] En liten plomme [emoji7]

• Liker Liker x 3
    • Hjertelig Hjertelig x 3
  5. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Herlig! Håper virkelig alt er som det skal når jeg skal på TUL og. Hatt alt for mange ganger hvor det ikke har vært det

6. Aili Glad i forumet Septemberhjertene 2018

IMG_3601.jpg

8+5 ❤️

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  7. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

gratulerer. Ser ut som en lett kan ta en gjetting på kjønn utifra NUB-teorien

8. Håpefull91 Flørter med forumet

Åå så fint bilde [emoji173]
    Nudelig lite nurk [emoji4]

Gleder meg sånn til det blir min tur på TUL [emoji1]

9. Aili Glad i forumet Septemberhjertene 2018

Hva mener du? Hva er NUB teorien?:wacky:

10. Aili Glad i forumet Septemberhjertene 2018

Gled deg❤️

11. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

"enden" på ryggraden, den lille halen liksom. Det er noe med vinkelen på den ift ryggraden såvidt jeg husker. Ligger en den på forumet her og linker og sånn fra før. Kan lete senere

12. Aili Glad i forumet Septemberhjertene 2018

åhh? gjette på kjønn nå liksom? ble veldig nysgjerrig:p

13. Høst Forelsket i forumet Septemberhjertene 2018 Julegavene 2019

Her er min, ble justert til 6+0 (men jeg ble bare justert ned fra 6+1,så det var ikke store endringen). Ser ut som en knøtteliten reke... satser på at hun/han blir søtere med tiden.

uke6+0.jpg

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  14. Aili Glad i forumet Septemberhjertene 2018

prøvde å lese litt om det men ble ikke særlig klok! hva gjetter du da?;)

15. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Ja, må lese litt mer på hva som er hva, men syntes det var så tydelig på ditt bilde

16. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Det jeg finner så skal NUB'en sees i posisjon ift ryggraden.
    Dersom vinkelen er større enn 30 grader er det en gutt og med mindre vinkel enn 30 grader, rett ut eller ned er det jente.
    kan hende jeg tenkte litt feil da, at det ikke var NUB jeg så sånn sett. Leste nå at det var 12-14 uker man så på den?? Trodde det var før det jeg.
    Men tror isåfall jeg ville gjettet jente utifra det bildet

17. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Gratulerer

18. Aili Glad i forumet Septemberhjertene 2018

Både jeg og sambo har jentefølelse, artig om det stemmer❤️

19. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Koselig. Blir spennende å se utover

20. Håpefull91 Flørter med forumet

Var på TUL i dag. Ble satt fram til 8 + 4.
    Alt så bra ut.
    Lille spira var 1,6 cm lang og hadde en hjerterytme på rundt 160
    Mulig jente? Blir spennende å se uansett [emoji1]

• Liker Liker x 2

Del denne siden