Våre ultralydbilder <3

Aili

Glad i forumet
Septemberhjertene 2018
Har ikke vært selv, men jeg skal på tul om 1 uke. Hadde vært koselig å samle UL bildene våre her:love7
 
bsby.png

Mitt første bilde, 6 uker, hjertet slo og da var jeg så lettet og gla.
Jeg hadde veldig lav HCG økning og var sikker på at det ikke var noe der inni, så gleden ble stor da jeg med en gang så hjertet slå <3
 
e227bf32cd80aa0eb61f4888e26a1208.jpg

Vår første ul. Her ble jeg satt frem til 8 uker [emoji173] En liten plomme [emoji7]
 
Herlig! Håper virkelig alt er som det skal når jeg skal på TUL og. Hatt alt for mange ganger hvor det ikke har vært det
 
Hva mener du? Hva er NUB teorien?:wacky:
"enden" på ryggraden, den lille halen liksom. Det er noe med vinkelen på den ift ryggraden såvidt jeg husker. Ligger en den på forumet her og linker og sånn fra før. Kan lete senere
 
"enden" på ryggraden, den lille halen liksom. Det er noe med vinkelen på den ift ryggraden såvidt jeg husker. Ligger en den på forumet her og linker og sånn fra før. Kan lete senere

åhh? gjette på kjønn nå liksom? ble veldig nysgjerrig:p
 
Her er min, ble justert til 6+0 (men jeg ble bare justert ned fra 6+1,så det var ikke store endringen). Ser ut som en knøtteliten reke... satser på at hun/han blir søtere med tiden.

uke6+0.jpg
 
åhh? gjette på kjønn nå liksom? ble veldig nysgjerrig:p
Ja, må lese litt mer på hva som er hva, men syntes det var så tydelig på ditt bilde
 
prøvde å lese litt om det men ble ikke særlig klok! hva gjetter du da?;)
Det jeg finner så skal NUB'en sees i posisjon ift ryggraden.
Dersom vinkelen er større enn 30 grader er det en gutt og med mindre vinkel enn 30 grader, rett ut eller ned er det jente.
kan hende jeg tenkte litt feil da, at det ikke var NUB jeg så sånn sett. Leste nå at det var 12-14 uker man så på den?? Trodde det var før det jeg.
Men tror isåfall jeg ville gjettet jente utifra det bildet
 
Det jeg finner så skal NUB'en sees i posisjon ift ryggraden.
Dersom vinkelen er større enn 30 grader er det en gutt og med mindre vinkel enn 30 grader, rett ut eller ned er det jente.
kan hende jeg tenkte litt feil da, at det ikke var NUB jeg så sånn sett. Leste nå at det var 12-14 uker man så på den?? Trodde det var før det jeg.
Men tror isåfall jeg ville gjettet jente utifra det bildet

Både jeg og sambo har jentefølelse, artig om det stemmer❤️
 
Back
Topp