Våre ultralydbilder <3

gleder meg til det blir min tur :) :) :) nydelige bilder <3
 
Vi er såååå lykkelige! 9+6 i dag og 28 mm langt. Fin hjerterytme og ser bra ut. Vi så den lille bevege og sparke! Jeg er helt forelska! <3

3d5fc36f9ab27f5514e9e1ef0eb3a0a1
 
Vi er såååå lykkelige! 9+6 i dag og 28 mm langt. Fin hjerterytme og ser bra ut. Vi så den lille bevege og sparke! Jeg er helt forelska! <3

3d5fc36f9ab27f5514e9e1ef0eb3a0a1

Ååå, gleder meg sååånn til vi skal tilbake, 10+4 :D Får sikkert se en skikkelig baby da?! [emoji173]
 
IMG_2897.JPG
Var på tul i dag og ble flyttet frem til 10+5. Skikkelig aktiv krabat som beveget masse på armer og ben, og byttet stilling.

Hadde blødning i går og var veldig redd og gråt, så ekstra herlig å få vite at alt står bra til der inne og er som det skal

Så så mye mer enn vi forventet! Ser jo at det er et lite menneske :-o Alt vi har sett på av hvordan fosteret utvikler seg, samt andres ul-bilder er jo stillbilder, så var så moro å se så mye bevegelse. Akkurat som et spedbarn

Må si at det ble enda mer virkelig nå❤️
 
Vis vedlegget 210849
Var på tul i dag og ble flyttet frem til 10+5. Skikkelig aktiv krabat som beveget masse på armer og ben, og byttet stilling.

Hadde blødning i går og var veldig redd og gråt, så ekstra herlig å få vite at alt står bra til der inne og er som det skal

Så så mye mer enn vi forventet! Ser jo at det er et lite menneske :-o Alt vi har sett på av hvordan fosteret utvikler seg, samt andres ul-bilder er jo stillbilder, så var så moro å se så mye bevegelse. Akkurat som et spedbarn

Må si at det ble enda mer virkelig nå[emoji173]️

For et hærlig syn, blir helt rørt jeg. Gleder meg til å få se min lille baby også:-D
 
Vis vedlegget 210849
Var på tul i dag og ble flyttet frem til 10+5. Skikkelig aktiv krabat som beveget masse på armer og ben, og byttet stilling.

Hadde blødning i går og var veldig redd og gråt, så ekstra herlig å få vite at alt står bra til der inne og er som det skal

Så så mye mer enn vi forventet! Ser jo at det er et lite menneske :-o Alt vi har sett på av hvordan fosteret utvikler seg, samt andres ul-bilder er jo stillbilder, så var så moro å se så mye bevegelse. Akkurat som et spedbarn

Må si at det ble enda mer virkelig nå❤️
Så fantastisk! Gleder meg til vi skal på tul igjen! :D
 
Vis vedlegget 210849
Var på tul i dag og ble flyttet frem til 10+5. Skikkelig aktiv krabat som beveget masse på armer og ben, og byttet stilling.

Hadde blødning i går og var veldig redd og gråt, så ekstra herlig å få vite at alt står bra til der inne og er som det skal

Så så mye mer enn vi forventet! Ser jo at det er et lite menneske :-o Alt vi har sett på av hvordan fosteret utvikler seg, samt andres ul-bilder er jo stillbilder, så var så moro å se så mye bevegelse. Akkurat som et spedbarn

Må si at det ble enda mer virkelig nå[emoji173]️

Wow!! Nå gleder jeg meg!! [emoji173]
 
Back
Topp