-Løvinnen-
Forelsket i forumet
iiii! Gratulere til alle Gleder meg tl min tur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 209077
Flere som fikk med 3D bilde?
Fikk det tilfeldigvis med, tror jordmoren bare var litt ekstra grei siden jeg mistet sist å at det ble så stort å se den lille å hjerte denne gangen
Artig å se hode å små armer å føtter (hode i midten av bilde å kroppen som går nedover)
Å den lille rundingen til høyre er plommesekken.
Her er jeg 8+0Hvor langt er du på vei her?
Her er jeg 8+0
Vi er såååå lykkelige! 9+6 i dag og 28 mm langt. Fin hjerterytme og ser bra ut. Vi så den lille bevege og sparke! Jeg er helt forelska! <3
Vi er såååå lykkelige! 9+6 i dag og 28 mm langt. Fin hjerterytme og ser bra ut. Vi så den lille bevege og sparke! Jeg er helt forelska! <3
Vis vedlegget 209077
Flere som fikk med 3D bilde?
Fikk det tilfeldigvis med, tror jordmoren bare var litt ekstra grei siden jeg mistet sist å at det ble så stort å se den lille å hjerte denne gangen
Artig å se hode å små armer å føtter (hode i midten av bilde å kroppen som går nedover)
Å den lille rundingen til høyre er plommesekken.
Hvor stor var den da?
Fra TUL 14.11 Var etter mine beregninger da 7+1, men ble flyttet fram til 7+6
8 ukerÅh heldig. Hvor langt var du på vei da?
Vis vedlegget 210849
Var på tul i dag og ble flyttet frem til 10+5. Skikkelig aktiv krabat som beveget masse på armer og ben, og byttet stilling.
Hadde blødning i går og var veldig redd og gråt, så ekstra herlig å få vite at alt står bra til der inne og er som det skal
Så så mye mer enn vi forventet! Ser jo at det er et lite menneske :-o Alt vi har sett på av hvordan fosteret utvikler seg, samt andres ul-bilder er jo stillbilder, så var så moro å se så mye bevegelse. Akkurat som et spedbarn
Må si at det ble enda mer virkelig nå[emoji173]️
Så fantastisk! Gleder meg til vi skal på tul igjen!Vis vedlegget 210849
Var på tul i dag og ble flyttet frem til 10+5. Skikkelig aktiv krabat som beveget masse på armer og ben, og byttet stilling.
Hadde blødning i går og var veldig redd og gråt, så ekstra herlig å få vite at alt står bra til der inne og er som det skal
Så så mye mer enn vi forventet! Ser jo at det er et lite menneske :-o Alt vi har sett på av hvordan fosteret utvikler seg, samt andres ul-bilder er jo stillbilder, så var så moro å se så mye bevegelse. Akkurat som et spedbarn
Må si at det ble enda mer virkelig nå
Vis vedlegget 210849
Må si at det ble enda mer virkelig nå[emoji173]️