Her er lille bønna vår. Satt tilbake til 7+4 fra 7+6. Bare 2 dager da.
Helt perfekt i følge legen på Riksen. Målte 1,34 cm
Herlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er lille bønna vår. Satt tilbake til 7+4 fra 7+6. Bare 2 dager da.
Helt perfekt i følge legen på Riksen. Målte 1,34 cm
Her er lille prikken vår Trodde jeg var 6+6, men han sa 5+6, men ser at det står litt forskjellig på bildene. Får det ikke til å stemme at jeg er 5+6, så ble litt engstelig Vis vedlegget 255537
Ja håper det er derfor.. tenker jo fort feks at "å nei, har utviklingen stoppet opp?" .. neimen ikke lett å være gravid hehe.. skal inn på ny ul 15 mai, så håper alt ser bra ut og at jeg da roer meg... litt iallefallJeg tror ikke du skal bekymre deg altfor mye, det der varierer mye så tidlig. Ville stolt på egen utregning til oul. Som du skriver, så står det forskjellig på bildene, tror det er vanskelig å si for sikkert så tidlig
Hello! I am seeing that some of you had ultrasound at 6 weeks. I am 10 weeks now,but my doctor told me that the first controll it's gonna be after 12 weeks. Why couldn't I get it earlier?
I forgot to reply to your post so that you get a notification, but you can read my answer over this comment